دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1398 - 16:07
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل تأکید کرد:

لزوم قانون‌مداری و رعایت اخلاق اداری در دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: تلاش برای تعالی دانشگاه ضروری است و برای تحقق آن باید قانون‌مداری و اخلاق اداری بین دانشگاهیان رعایت شود.
کد خبر : 406770
photo_۲۰۱۹-۰۷-۲۵_۰۳-۲۴-۰۰.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، وحید فلاح ظهر امروز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بر اصل رعایت نظم و انضباط کاری تأکید و اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه ما مسئولان احترام و تکریم به دانشجویان و مهیاکردن فضای آرام در دانشگاه برای جویندگان علم و دانش است.


وی با بیان اینکه دانشگاه نزد مردم جایگاه ویژه دارد، افزود: دانشگاه به‌دلیل نقش ویژه فرهنگی، علمی، اجتماعی و سیاسی خود، همواره یک مکان مستقل است و در راستای اهداف آموزش عالی کشور گام برمی‌دارد و هیچ‌وقت نباید تحت تأثیر افکار سیاسی قرار گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل مهم‌ترین هدف این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید جذب حداکثری دانشجو به‌ویژه دانشجویان بدون آزمون دانست و گفت: تحولات در دانشگاه آزاد اسلامی جدی است امید و نشاط به آینده در دانشگاه مشاهده می‌شود در این راستا برای تحقق این امر مهم همه ما باید همت مضاعف و تلاش کنیم.


فلاح تصریح کرد: دانشگاه محل کسب علم، دانش و فرهنگ و تولید محتوای علمی و فرهنگی است؛ بنابراین می‌طلبد که استادان و کارکنان دانشگاه در رعایت ادب و ارتقای اخلاق حرفه‌ای و کیفیت علمی و فرهنگی فعالیت کنند.


وی مطرح کرد: همدلی، همفکری و تلاش برای تعالی دانشگاه ضروری است و برای تحقق آن باید قانون مداری و اخلاق اداری بین دانشگاهیان رعایت شود.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته