دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1394 - 09:12
2 خبر؛

چاپ مقاله کارمند واحد تهران مرکزی در ژورنال کارآفرینی بین‌المللی و مدیریت

مقاله کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در ژورنال کارآفرینی بین‌المللی و ژورنال مدیریت چاپ شد.
کد خبر : 40676

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، «استفاده از متغیرهای بصری سیستم‌های هوشمند در تعیین شاخص‌های ارزیابی سیستم‌های مدیریتی» عنوان مقاله مهتاب بیات، کارشناس پژوهش معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است که در ژورنال «کارآفرینی بین المللی و ژورنال مدیریت» INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP AND MANAGEMENT JOURNAL به چاپ رسیده است.


در چکیده مقاله مهتاب بیات کارشناس پژوهش در معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی آمده است: «بررسی شاخص‌های تصمیم‌گیری مدیریت اجتماعی. کمی و کیفی بودن متغیرهای تصمیم‌گیری از اهمیت زیادی برخوردار است. مدل تصمیم‌گیری با استفاده از روش درجه عضویت متغیرهای شهودی از مدل‌های خطی هستند. برای بررسی اپراتورهای میانگین حسابی متغیرهای ریسک مدیریتی با توجه به روابط متقابل این متغیرها آنها را به یک مدل تصمیم‌گیری تبدیل می‌کنیم. بنابراین یک جواب بهینه برای شناسائی عامل‌های اصلی مسئله تصمیم‌گیری ارائه می‌دهیم. مدل‌های تصمیم‌گیری با یک تابع هدف را از نظر پارامترها و ضرائب در حالت قطعیت، ریسک و غیر قطعیت می‌توان بررسی کرد. ما به بررسی مدل چند تصمیم گیرنده در حالت‌های مذکور می‌پردازیم.»


این ژورنال با 5.053 : Impact Factor و JRK 3 0/0 اول شاخه مدیریت در زمره مجلات برتر در این شاخه در سال 2015 است.


برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی (تاریخ و تمدن اسلامی وحقوق بشر در اندیشه اسلام) در واحد تهران مرکزی


به همت مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان علمی، کارگاه‌های دانش‌افزایی (تاریخ و تمدن اسلامی وحقوق بشر در اندیشه اسلام) در واحد تهران مرکزی برگزار شد.


نخستین جلسه کارگاه دانش افزایی (تاریخ و تمدن اسلامی وحقوق بشر در اندیشه اسلام) به همت مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان علمی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری کمیسیون حقوق بشر در ایران با نظارت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران؛ با حضور اعضای هیات علمی در قالب کارگاه آموزشی با هدف ایجاد وحدت رویه و بنیه علمی میان استادان تشکیل شد.


شروع این دوره از 31شهریور ماه دو روز در هفته و پایان دوره 30 مهر ماه خواهد بود.


مدرسان این کارگاه دکتر خضری مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه تهران از استادان برجسته رشته تاریخ بحث‌های مختلفی را درباره تاریخ و تمدن اسلامی مطرح کرد و حجت الاسلام دکتر اکبری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و عمان بحث‌هایی درباره حقوق بشر در اندیشه اسلام در کارگاه به بحث و تبادل نظر و طرح موضوعات جدید در این حوزه پرداخت.


اختتامیه دوره‌های برگزار شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی 30 مهر ماه خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته