دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 17:04

امیرعبداللهیان: سکوت معنادار برخی کشورهای عربی عامل گستاخی رژیم صهیونیستی است

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل گفت: سکوت معنادار برخی کشورها در قبال تجاوزهای رژیم صهیونیستی عامل مهمی در گستاخ شدن این رژیم است.
کد خبر : 406539
620597_347.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان اقدام نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در تخریب خانه‌های متعلق به فلسطینیان در قدس اشغالی را به‌شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام جنایتی جنگی و در راستای سیاست‌های توسعه‌طلبانه و حمایت‌های مفرط و بدون عقلانیت دولت آمریکا از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.


وی بر همین اساس تصریح کرد: سکوت معنادار برخی از کشورهای عربی و اسلامی در قبال تجاوزها و طرح‌های توسعه‌طلبانه رژیم اشغال‌گر صهیونیستی در بیت‌المقدس، قبله اول مسلمین و محل معراج پیامبر اکرم(ص) خجالت‌آور بوده و عامل مهمی در گستاخ شدن این رژیم است.


دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل از ملت‌های اسلامی و آزادی‌خواه به‌ویژه جوانان و زنان خواست که برای محکومیت اقدامات دولت غاصب قدس حضور قوی و پرحجمی در فضای مجازی و میادین داشته باشند و افزود: همچنین سازمان‌های بین‌المللی و مدافع حقوق بشر، مجالس و گروه‌های مردم‌نهاد باید تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به‌ویژه تخریب محل سکونت آنها را به شدت محکوم و در جهت طرح این‌گونه جنایات جنگی در محاکم بین‌المللی اقدام کنند.


دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه در پایان به رژیم صهیونیستی هشدار داد که بی‌تردید در آینده نزدیک این رژیم و دولت آمریکا تاوان تجاوز به حقوق ملت فلسطین را می‌دهند.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته