دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 19:38
عزیزی مطرح کرد:

کاهش نرخ بیکاری تا 3 درصد با ایجاد 21 هزار فرصت شغلی در کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با ایجاد حداقل 21 هزار فرصت شغلی، نرخ بیکاری تا سه درصد در استان کرمانشاه کاهش پیدا می‌کند.
کد خبر : 406491
66ed8a72-d7dd-4c68-9004-9fcc0ff3b556.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی در مراسم ابلاغ و تحویل سند اجرایی توسعه اشتغال شهرستان دالاهو به فرماندار این شهرستان گفت: کاهش نرخ بیکاری حداقل سه درصدی در استان با ایجاد حداقل 21 هزار فرصت شغلی در استان و 745 فرصت شغلی پایدار در سند اجرایی اشتغال دالاهو هدف‌گذاری شده است.


دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه درباره ابلاغ سند اجرایی توسعه اشتغالدر سایر شهرستان‌های استان، عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور ارائه نکات فنی سند اجرایی توسعه اشتغال شخصاً در محل فرمانداری شهرستان‌های تابعه استان حضور و اسناد به فرمانداران محترم تحویل شد.


عزیزی عنوان کرد: خوشبختانه در بحث ثبت‌نام کارآفرینان در سامانه تا پایان تیرماه تعداد 127 نفر در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که تا این لحظه در رتبه چهارم کشوری قرار داریم.


وی گفت: مدت ثبت نام تا بیستم مرداد ماه تمدید شده و کارآفرینانی که نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک موفق نشده‌اند، می‌توانند تا بیستم مرداد ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته