دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 12:49
به دلیل عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها؛

فلسطینیان خبرنگار سعودی را از مسجدالاقصی بیرون راندند + ویدئو

ساکنان قدس خبرنگار عربستانی را که همراه با هیئتی از خبرنگاران عرب در راستای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی وارد قدس و مسجدالاقصی شده بود، از این مسجد مبارک بیرون راندند.
کد خبر : 406435
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ساکنان قدس، یک خبرنگار سعودی را که همراه با هیئتی از خبرنگاران عرب به‌منظور عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی وارد قدس و مسجدالاقصی شده بود، از این مسجد مبارک بیرون راندند.


در فایل ویدیویی که منتشرشده، فلسطینیان به سمت این خبرنگار عربستانی آب دهان پرتاب کرده به او می‌گویند به‌جای مسجدالاقصی بهتر است برود و در معبد یهودیان نماز بخواند.


فلسطینیان همچنین با لنگه‌کفش و صندلی به استقبال این خبرنگار رفته و حسابی از خجالت او درآمدند تا هر خبرنگاری که فکر عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی به سرش بزند، بداند که چه سرنوشتی خواهد داشت.


رسانه‌های صهیونیستی از سفر هیئتی از خبرنگاران عرب از کشورهای مختلف ازجمله عربستان سعودی، امارات و بحرین به فلسطین اشغالی به دعوت وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی برای اطلاع از موضع این رژیم در مورد مسائل سیاسی در منطقه خبر داده‌اند.


این هیئت با بنیامین نتانیاهو و اسرائیل کاتس نخست‌وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دیدار کرد و قرار است از کنست رژیم صهیونیستی هم بازدید کند.





انتهای پیام/4106/


 


انتهای پیام/

برچسب ها: مسجدالاقصی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته