دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1398 - 10:15
دیپلمات سعودی:

زمان جنگ با رژیم صهیونیستی پایان یافته است

یک دیپلمات سعودی گفت که از نظر پادشاهی عربستان و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس، مصر و اردن زمان جنگ با رژیم صهیونیستی پایان یافته است.
کد خبر : 399974

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از روزنامه فرا منطقه‌ای «رأی‌الیوم»، روزنامه اقتصادی «گلوبس» چاپ رژیم صهیونیستی در گزارشی به‌نقل از یک دیپلمات سعودی نوشت: مزایای عادی‌سازی روابط با اسرائیل بیش از قطع آن است و پادشاهی عربستان، مصر و اردن زمان جنگ با این رژیم را پایان‌یافته می‌دانند.


این مسئول سعودی مدعی شد مزایای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بسیار زیاد است و تاریخ فرصتی برای تحقق عادی‌سازی روابط به وجود آورده است و امیدواریم این رژیم فرصت را غنیمت شمارد. در حال حاضر، سفر رسمی یک مقام صهیونیست به عربستان می‌تواند موضوع مهمی باشد.


وی درباره طرح صلح آمریکا در منطقه موسوم به «معامله قرن» که قرار است کارگاه اقتصادی آن تا چند روز دیگر در منامه بحرین برگزار شود، گفت: سلمان بن‌عبدالعزیز، پادشاه عربستان و ولیعهدش در حال اقناع فلسطینیان برای بررسی تحولات سیاسی و اقتصادی در راستای معامله قرن هستند. عربستان و چند کشور دیگر آماده سرمایه‌گذاری بزرگی در چارچوب معامله قرن هستند؛ سرمایه‌گذاری‌ای که فلسطینیان در خواب نیز آن را نمی‌بینند.


این مسئول سعودی ادعا کرد: اگر معامله قرن شکل بگیرد، فلسطینیان طعم استقلال واقعی را خواهند چشید، به‌گونه‌ای که آموزش خوب و اقتصاد قوی را برای آنها تضمین می‌کند و فلسطینیان از تکیه بر کمک‌های دیگران خلاص می‌شوند.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
۰
بخورد در سرت آن پرچم مقدس
ﻻ اﻟـﻪ اﻻ اﷲ و ﻣﺤ ﻤ ـﺪ رﺳـﻮل اﷲ
که به آن پشت کردی
هلدینگ شایسته