دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جانشین فرمانده کل سپاه:‌ آل سعود حرم امن الهی را به ناامن‌ترین شهر عالم تبدیل کرده است

جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: آل سعود شهر مکه یعنی حرم امن الهی را به ناامن‌ترین شهر عالم تبدیل کرده است و در روزی که باید مهمانان خداوند با آرامش برای رمی جمرات، اعمال را انجام دهند، بیش از 1300 انسان در خاک و خون می‌غلتند.
کد خبر : 40639

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در هیئت رزمندگان آبادانی‌های مقیم تهران، با بیان اینکه امام خمینی (ره) اعاده کننده هویت دینی و ملی ما و احیاگر اسلام در عصر حاضر بود، گفت: امام(ره) با انقلاب شکوهمندشان توانستند آغاز موفقیت‌آمیزی را برای مبارزات توقف‌ناپذیر جهان اسلام علیه استکبار رقم بزنند.


جانشین فرمانده کل سپاه، با اشاره به حادثه اخیر منا افزود: امروز جهان اسلام غم زده است. امروز قلب‌های مسلمانان سرشار از حزن و اندوه است. اندوهی که بواسطه بی‌کفایتی، ناکار آمدی، عدم بلوغ نظام سیاسی کهنه و پوسیده، رژیم مسئولیت‌ناپذیر، بی‌تعهد، فاقد کفایت و بی‌صلاحیت برای میزبانی از میهمانان خداست.


سردار سلامی اظهار کرد: رژیمی که شهر مکه یعنی حرم امن الهی را به ناامن ترین شهر عالم تبدیل کرده و در روزی که باید مهمانان خداوند با آرامش برای رمی جمرات، اعمال خویش را انجام دهند بیش از 1300 انسان که به سمت «جمرات» در حرکت هستند، این گونه در خاک و خون می‌غلتند.


وی ادامه داد: این فاجعه‌ای بزرگ و شاید تکرار ناپذیر در تاریخ اسلام است. البته این جای تعجب ندارد چون وقتی رژیم عربستان در یمن جنگ به راه می‌اندازد و علیه یک ملت بی‌دفاع شبانه روز هجوم می‌برد، طبیعی است دیگر انرژی و تمرکزی برای این واقعه و رخداد ندارد و نمی‌تواند این صحنه بزرگ را مدیریت کند.


جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: آل سعود ملتی به نام سوریه را آواره کرد، ملتی که عزیز بودند، ذلیلانه در اروپا به دنبال سر پناه هستند و در عراق نیز خاک و خون به پا کردند و در بحرین نیز مسلمانان را می‌کشد. پس این طبیعی است که آن‌ها صلاحیت مدیریت رویداد عظیم حج را ندارند.


وی عنوان کرد: بنابراین نتیجه طبیعی آن، این فاجعه هولناک و فراتر از حد طاقت و تصور همه مسلمانان و انسان‌های عالم است.


سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما در آبادان آموختیم اگر بایستیم دشمن را می‌توان متوقف کرد، گفت: شکست حصر آبادان فتح‌الباب همه پیروزی‌ها بود به عبارت دیگر شکست حصر آبادان تجلی تحقق فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر شکست حصر آبادان و شکستن یک جهان به هم پیوسته بود.


وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس به ما یاد داد که چگونه می‌توان در برابر ائتلاف جهانی جنگید، اضافه کرد: عملیات ثامن الائمه(ع) اولین گامی بود که مسیری سخت اما شیرین و سرشار از پیروزی را برای ما نشان داد و سرانجام به آزادی همه سرزمین‌های ایران اسلامی منجر شد و همه ملت ایران سربلند شدند و در جهان خبر از ظهور قدرتی بزرگ به‌نام جمهوری اسلامی ایران آورد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته