دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1398 - 14:26
سرپرست ورزش و جوانان لرستان خبر داد:

بازسازی و تجهیز 5 سالن ورزشی سیل‌زده در شهرستان پلدختر

سرپرست ورزش و جوانان لرستان با اشاره به بازسازی و تجهیز 5 سالن ورزشی سیل‌زده در شهرستان پلدختر گفت: استخر شنای پلدختر روند رو به رشدی داشته و طی ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر : 406194
photo5776033171584954066.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان، سیدعلی کریمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات دستگاه ورزش استان لرستان درباره بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر که در سیل اخیر دچار خسارات جدی شد، اظهار کرد: مردم پلدختر با وجود مشکلات و حوادث سیل، صبر و استقامت خود را نشان دادند.


وی با اشاره به همایش پیاده‌روی روز گذشته در شهر سیل‌زده پلدختر افزود: این همایش در راستای شعار ورزش و تندرستی برای جامعه‌ای سالم برگزار شد.


سرپرست اداره ورزش و جوانان استان لرستان تصریح کرد: امیدواریم اجرای این برنامه موجب روحیه‌بخشی به مردم شهرستان سیل‌زده پلدختر شود.


کریمی خاطرنشان کرد: میزان آسیب وارده به زیرساخت‌های ورزشی پلدختر با توجه به حجم بستر رودخانه به سمت سالن‌های ورزشی، فضای زمین فوتبال و سالن استخر بسیار بالا بود.


وی توضیح داد: بعد از سیل اخیر، پنج سالن ورزشی شهرستان پلدختر با 3 هزار متر مربع کفپوش استاندارد تجهیز شدند.


سرپرست اداره ورزش و جوانان استان لرستان یادآور شد: استخر شهرستان پلدختر در بحث بازسازی، روند رو به رشدی را داشته و در ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد.


کریمی تأکید کرد: انتظار داریم چمن زمین فوتبال شهید سرمالیان پلدختر استانداردهای لازم را داشته باشد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته