دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1398 - 13:24
قراری‌زاده عنوان کرد:

حمایت قابل‌توجه دانشگاه آزاد اسلامی از ورزش قهرمانی

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی و رویکرد این دانشگاه در قبال ورزش قهرمانی بسیار قابل توجه است.
کد خبر : 406159
photo_2019-07-22_12-39-19.jpg

مهدی قراری‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان اظهار کرد: کومیته تیمی مردان ایران در آخرین دیدار مسابقات با غلبه بر تیم عربستان قهرمان شانزدهمین دوره رقابت‌های آسیایی در  ازبکستان شد.


وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات برای رسیدن به فینال مقابل تیم‌های ترکمنستان، قزاقستان، هند و ژاپن به پیروزی رسیده بودیم.


دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با اشاره به اینکه که هر پیشرفتی نیازمند زیرساخت، بستر مناسب و شرایط بهینه است، عنوان کرد: حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی و رویکرد دانشگاه با ورزش قهرمانی بسیار قابل توجه است و به‌ جز بنده یکی دیگر از هم‌تیمی‌های شرکت‌کننده در این مسابقات به نام صالح اباذری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد  واحد اراک است.


قراری‌زاده متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با داشتن فضاهای ورزشی مناسب و کادری دلسوز این ظرفیت را دارد که در ورزش استان کرمان زبانزد باشد.


به گزارش آنا؛ مهدی قراری‌زاده دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با 6 سال عضویت در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان عناوین  زیر را کسب کرده است:


طلا و برنز جوانان آسیا (مالزی و امارات)


برنز جوانان جهان (اندونزی)


برنز و نقره امیدهای آسیا (اندونزی و قزاقستان)


برنز امیدهای جهان (اسپانیا)


طلای بزرگسالان آسیای میانه (ازبکستان)


نقره و برنز لیگ جهانی بزرگسالان جهان (ترکیه و ژاپن)


رنکینگ دوم جهان (زیر 21 سال)


6 دوره قهرمانی کشور از سال 1392 تا 1397 


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته