دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با تشکر از پیام تبریک دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان؛

مدال نقره مسابقات کاراته جهان به دانشجویان فقید دانشگاه آزاد اسلامی کرمان تقدیم شد

مهدی قراری‌زاده مدال نقره خود در یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته دانشجویان جهان را به دانشجویان فقید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تقدیم کرد.
کد خبر : 297958

مهدی قراری‌زاده دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در ارتباط مستقیم از ژاپن محل مسابقات با خبرنگار خبرگزاری آنا در پیامی با تشکر از رئیس، استادان و کارکنان این دانشگاه به دلیل همراهی همواره و حمایت همیشگی، مدال و افتخار کسب شده در یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته دانشجویان جهان در کوبه ژاپن را به قهرمانان درگذشته و فقید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تقدیم کرد.


در متن این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


«جناب آقای دکتر حمدالله منظری توکلی


رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان


با سلام و عرض احترام


با تشکر فراوان، پیام دلگرم کننده شما در کمترین زمان ممکن توسط روابط عمومی دانشگاه برای ما ارسال شد و باعث سربلندی ما است که مسئولان دانشگاه‌مان این چنین پیگیر امور فرزندانشان هستند. امیدوارم این روش و منش در همه سازمان‌ها نهادینه شود. باز هم تاکید می‌کنم که چه بسیار از توجه و پیام شما خوشحال شدیم.


بدین وسیله با قدردانی از الطاف جناب‌عالی، استادان و کارکنان دانشگاه بویژه مسئولان آموزشی، اداره کل تربیت بدنی و سرکار خانم عماد مدیر گروه تربیت بدنی که همیشه از بنده حمایت و اسباب پیشرفتم را مهیا کرده‌اید، خواهشمندم دستور فرمایید اطلاع رسانی شود که به پاس الطاف همه عزیزان و زنده داشتن نام دو دوست هم‌دانشگاهی، هم‌رشته‌‌ای و قهرمان ملی که متاسفانه در حادثه اخیر از میان ما رفتند، این مدال و کسب این افتخار به زنده‌یاد مهدی پورخالقی و روانشاد امیرحسین محمدی تقدیم می‌شود.


مسلم است که هر پیشرفتی در بستر مناسب و شرایط بهینه رخ می‌دهد و استمرار می‌یابد، وظیفه می‌دانم باز هم مراتب تشکر خود را اعلام دارم، اگر دستاوردی حاصل شده است آن را حاصل زحمات یک مجموعه ساعی می‌دانم و اطمینان دارم اگر پشتیبانی و حمایت‌ها در جمیع جهات مانند توجه دانشگاه ما به دانشجویانش باشد بیش از پیش شاهد درخشش جوانان در عرصه‌های گوناگون خواهیم بود. بنده هم متقابلاً برای جناب‌عالی و بزرگواران ارجمندم در دانشگاه، از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون مسئلت دارم.»


انتهای پیام/ 4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته