دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1398 - 13:15
با حفظ سمت در انتشارات سوره مهر؛

عبدالحمید قره‌داغی معاون اداری - مالی حوزه هنری شد

محسن مؤمنی‌شریف، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، طی حکمی عبدالحمید قره‌داغی را به سمت معاون اداری – مالی حوزه هنری منصوب کرد.
کد خبر : 406153

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از حوزه هنری، با حکم محسن مؤمنی‌شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی عبدالحمید قره‌داغی جایگزین علیرضامعین‌بخش در معاونت اداری - مالی حوزه هنری شد.


در حکم انتصاب قره‌داغی آمده است: نظر به شایستگی‌ها و سوابق ارجمندتان، شما را که الحمدالله برآمده از ارزش‌های انقلاب اسلامی و از پرورش‌یافتگان مکتب هنری آن می‌باشید به عنوان معاون اداری – مالی حوزه هنری منصوب می‌کنم.


در بخش دیگری از این حکم تصریح شده است: در آغازین ماه‌های چله دوم انقلاب اسلامی توقع دارم با نگاهی تحولی و آرمانگرایانه با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند گذشته نسبت به بازاندیشی و بازطراحی روندها و رویه‌های موجود در حوزه‌های تامین مالی و منابع انسانی و با هدف توسعه سرمایه‌های اصیل حوزه هنری، معطوف به گسترش تولید و پیشرفت در جهت اتکای بیشتر به درآمدهای حاصل از تولیدات و خدمات حوزه هنری قدم‌های بلند و مؤثری بردارید.


مؤمنی‌شریف ضمن آرزوی موفقیت برای قره‌داغی در مسئولیت جدید آورده است: تجربه گران‌قدر و موفق جنابعالی در بخش‌های مختلف مدیریتی حوزه هنری و حسن ظن و اعتماد مجموعه مدیران و همکاران به شما سرمایه‌ای ارزشمند است که ان‌شاءالله در این جهاد مقدس و در پیمودن این مسیر یاری‌تان خواهد کرد.


گفتنی است، عبدالحمید قره‌داغی پیش از این، هفت سال مدیریت حوزه هنری استان البرز و مدیریت عامل انتشارات سوره مهر (وابسته به حوزه هنری)‌ را برعهده داشت.


انتهای پیام/4072/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته