دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1398 - 10:43
با حضور مسئولان؛

2 معاون جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت معرفی شدند

معاونان جدید علمی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت معرفی شدند.
کد خبر : 405848
IMG_0069.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بافت، صبح امروز در  مراسمی با حضور هیئت‌رئیسه،کارکنان و تعدادی از اعضای هیئت‌ علمی، معاونان جدید علمی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت معرفی شدند.


ابراهیم خراسانی پاریزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در مراسم معارفه این دو معاون از خدمات و تلاش‌های معاونان سابق قدردانی کرد و رسیدن این واحد دانشگاهی به این مرحله از رشد را مرهون تلاش همه دست‌اندرکاران از ابتدای تأسیس دانشگاه تاکنون دانست.


وی همه دانشگاهیان را به همدلی و تلاش مضاعف و ایجاد رضایتمندی در دانشجویان فراخواند و برای معاونان جدید دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.


به گزارش آنا، شهین شرفی معاون جدید دانشجویی فرهنگی، عضویت در شورای فرهنگی، معاونت اداری و مالی و مدیریت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت  را در کارنامه  کاری خود دارد و مدیریت اداری، معاونت اداری و مالی، معاونت پژوهشی و مدیریت گروه علوم سیاسی این دانشگاه ازجمله سوابق مجید معصومی معاون جدید علمی است.


در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات علی رحیمی معاون سابق علمی و محسن محسنی معاون سابق فرهنگی دانشجویی قدردانی شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
۰
ای کاش مدیر اموزش اقای کریمی پناه هم عوض می شد اصلا مدیریتشون خوب نیست چندین ساله که ایشون مدیر اموزش هستند ولی نه رفتار خوبی با دانشجویان دارند و نه به وظیفه شون به خوبی و به نحو احسنت انجام می دهند ما دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد بافت درخواست داریم که لطفا ایشون برکنار بشن.
هلدینگ شایسته