دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1398 - 13:01
سلیمی در گفتگو با آنا:

گزارش پرونده تحصیل حسین فریدون کامل نیست/ برخی نمایندگان مخالف پیگیری پرونده‌اند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیته با تأخیر گزارشی داده که کامل نیست و نمی‌دانیم علت آن چیست و چرا به طور جزئی به آن نپرداخته‌اند.
کد خبر : 405749
97-07-c18-1529.jpg

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره تحقیق و تفحص از پرونده تحصیلی حسین فریدون گفت: این پرونده دوباره به جریان افتاده و با جدیت با همکارانمان بر روی آن کار می‌کنیم.


وی افزود: عده‌ای گلایه دارند که چرا پرونده تحصیلی فریدون این‌قدر طول کشیده است و انتظارات به حقی است، ما مصمم هستیم تا 20 روز آینده گزارش مبسوطی از آن ارائه کنیم.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته‌ای چند نفره در خصوص پرونده تحصیلی حسین فریدون کار کرده‌ است، خاطرنشان کرد: این کمیته متأسفانه با تأخیر گزارشی داده که کامل نیست و نمی‌دانیم علت آن چیست و چرا به طور جزئی به آن نپرداخته‌اند.


سلیمی خاطرنشان کرد: افکار عمومی منتظر هستند تا درباره این پرونده به طور شفاف باخبر شوند و بدانند که واقعیت اصلی راجع به آن چه بوده است. برخی از نمایندگان مجلس گفته‌اند که نیازی به مطرح کردن پرونده فریدون نیست، در صورتی که نیاز است و این حرف‌ها موجب نمی‌شود که ما پرونده را رسیدگی نکنیم. گزارش کامل و جامع این پرونده باید برای عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.


انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته