دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ماجدی:

در مقابل بحرین و عراق بازی راحت و آسانی نداریم

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: هر دو تیم عراق و بحرین برای پیروزی برابر تیم ملی به میدان می‌آیند، اما مجموعه تیم ما، غیر از حضور در جام‌جهانی، به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.
کد خبر : 405747
14325_926.jpeg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی-رئیس کمیته آموزش در خصوص قرعه‌کشی مقدماتی جام‌جهانی 2022 و جام ملت‌ها گفت: به نظر من تیمی که دو دور پیاپی، به جام‌جهانی رفته؛ قطعاً در دور سوم غیر از حضور در جام‌جهانی به چیز دیگری فکر نمی‌کند. زمانی که با این شرایط در مقابل تیم های آسیایی قرار می‌گیریم؛ فقط فکرمان صعود به عنوان تیم اول است.


وی ادامه داد: اکنون در رنکینگ فیفا رتبه ایران 20، عراق 77، بحرین 110، هنگ‌کنگ 141 و کامبوج 169 است. قبول دارم که رنکینگ در مسابقات نمی‌تواند حائز اهمیت باشد اما نشان دهنده عملکرد تیم‌ها در مسابقات است.


کارشناس فوتبال ادامه داد: اکنون کامبوج در شرایط خوبی قرار داشته و روند صعودی را از سال 2013 طی  کرده است؛ ولی تیمی نیست که برابر ایران، سخت باشد. تیم هنگ‌کنگ از سال 2015 تغییر اساسی در رنکینگ نداشته و بحرین از سال 2013 در شرایط معمولی بوده است. اما عراق در 2013 نوسان زیادی داشته و از لحاظ رنکینگ سقوط کرده و در سال 2016  سیر صعودی این تیم را شاهد بودیم. تیم ایران نیز در رنکینگ 20 جهان و اول آسیا است و این روند را هم‌چنان طی کرده است. با این تفاسیر و روی کاغذ ایران جز برترین‌ها است.


وی گفت: در مقابل بحرین و عراق بازی راحت و آسانی نداریم و هر دو تیم برای پیروزی به میدان می‌آیند. با بازی برابر کره‌جنوبی و سوریه را در حالی از تیم ملی شاهد بودیم که ملی‌پوشان به بازی هجومی روی آوردند. نگاه ویلموتس جز صعود و روند رو به رشد نخواهد بود . معتقدم قرعه مناسبی برای صعود به جام‌جهانی است و باید به فکر ابزارهای لازم برای مقابله با حریفان خود باشیم.


انتهای پیام/4051/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته