دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1398 - 17:25
در گفتگو با آنا؛

رتبه برتر آزمون ارشد: به مدارج بالای رشته روانشناسی می‌اندیشم

دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و رتبه برتر آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: هدف نخست من این است که به مدارج بالای رشته روانشناسی دست یابم.
کد خبر : 405717
photo_2019-07-20_15-36-42.jpg

پوریا مقیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اصفهان درباره موفقیت خود در کسب رتبه دورقمی کشوری در آزمون کارشناسی ارشد رشته روانشناسی اظهار کرد: از مردادماه سال گذشته روزانه با پنج ساعت مطالعه کار خود را آغاز کردم و در ماه‌های پایانی منتهی به آزمون مطالعه خود را به 15 ساعت رساندم.


وی افزود: زمان آغاز مطالعه و اینکه فرصت خوبی برای مرور داشتم موجب شد با کمترین اضطراب و فشار روحی به مطالعه بپردازم و البته نقش حمایتی خانواده نیز مزید بر علت شد.


دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با اشاره به تحصیل خود در این واحد دانشگاهی خاطرنشان کرد: سطح بالای علمی گروه روانشناسی این دانشگاه، توان علمی، تجربه استادان، حمایت آنان از دانشجویان، ایجاد فضایی علمی و آکادمیک در محیط دانشکده موجب شد تا انگیزه دوچندانی برای موفقیت داشته باشم؛ به طوری که میانگین نمرات لیسانس من 19:22 است و تاکنون در دو نیمسال موفق به کسب رتبه اول بین دانشجویان ورودی هم‌دوره شده‌ام.


مقیمی افزود: حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) به‌دلیل غنای علمی و فضای بانشاط پژوهشگری برای هر طالب علمی انگیزه‌بخش است و وظیفه خود می‌دانم از استادان زحمتکش گروه روانشناسی به‌ویژه دکتر مرتضی علی‌بیگ، دکتر هادی فرهادی، دکتر دلارام بلوچی و دکتر زهرا یوسفی که بیشترین تأثیر را در کسب این موفقیت داشته‌اند، تشکر کنم.


وی توضیح داد: هدف نخست من این است که به مدارج بالای رشته روانشناسی دست یابم و بتوانم یک مدرس و پژوهشگر برتر در این زمینه باشم و هدف دومم نیز آنکه یک مشاور دلسوز برای جامعه و نسل جوان باشم.


دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) یادآور شد: همواره امید و اراده است که راه را برای انسان باز می‌کند و توصیه من به دانشجویان این است که خوب درس بخوانید و با توکل به خدا برنامه‌ریزی صحیح، مطالعه منابع و مقالات روز راه موفقیت را در کمترین زمان ممکن طی کنید.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
رخشنده عطایی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
۰
بهترین ها نصیبِ بهترین شد.با عرض تبریک فراوان❤
هلدینگ شایسته