دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1398 - 16:14
میرزاد:

ترویج فرهنگ ازدواج آسان نیازمند توجه ویژه و همگانی است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ترويج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه از اهميت بسزايی برخوردار است كه نياز به توجه و اهتمام ويژه دارد.
کد خبر : 405715
IMG-20190720-WA0000_34535.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری هرمزگان، عباس میرزاد در مراسم اهدای 49 جهیزیه با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و اداره کل تبلیغات اسلامی استان، با تشکر از بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد: بر تک‌تک ما مسلمانان واجب است با توجه به آیات قرآنی و تأکید خداوند متعال نسبت به انجام کارهای خیر از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.


وی ادامه داد: ازدواج یک سنت حسنه و از سنت‌های پیامبر گرامی اسلام(ص) است.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر آسان‌گرفتن خانواده‌ها در امر مقدس ازدواج برای جوانان تأکید کرد و گفت: در برخی خانواده‌ها برای ازدواج جوانان سخت‌گیری‌هایی وجود دارد که برپایی اینگونه مراسم، فرهنگ یک ازدواج آسان را برای جوانان به دور از هرگونه تجملاتی فراهم می‌کند.


میرزاد تصریح کرد: با فراهم‌‌کردن زمینه‌های ازدواج به‌دور از هرگونه تجملات امروزی، مشکلات اقتصادی جوانان نیز برطرف می‌شود.


وی  تهیه اقلام مورد نیاز زندگی زوج‌های جوان را یکی از اقدامات ارزنده‌ای دانست که در نظام مقدس اسلامی کشورمان با در نظر گرفتن اولویت و میزان نیازمندی به آنان اهدا می‌شود.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تأکید کرد: یکی از اهداف اصلی چنین برنامه‌هایی ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه و سوق‌دادن مردم به سمت و سوی این امر مقدس است. ترويج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه از اهميت بسزايی برخوردار است كه نياز به توجه و اهتمام ويژه دارد.


میرزاد ابراز امیدواری کرد که این حرکت‌های پسندیده بتواند الگویی برای دیگر سازمان‌ها باشد و برگزاری اینگونه مراسم بتواند در زمینه کاهش سن ازدواج نقش مؤثری داشته باشد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته