دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راهکار باشگاه پرسپولیس در برابر شکایت برانکو

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند تا شکایتی از برانکو ایوانکوویچ نداشته باشند و منتظر نامه شکایت او از فیفا بمانند.
کد خبر : 405581

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس با اعلام این موضوع که قصد شکایت از برانکو ایوانکوویچ به فیفا را دارد چراکه قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرده بود این باور را ایجاد کرد که حق با باشگاه است.


در طرف مقابل برانکو پس‌ازآنکه وکیلش با مسئولان باشگاه پرسپولیس در ایران و ترکیه جلسه گذاشت و برای دریافت مطالبات به نتیجه نرسید شکایتی را تنظیم و به فیفا ارائه کرد که در آن به طلب یک میلیون دلاری بابت بخش باقیمانده از قرارداد و پاداش قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام بود. سرمربی اسبق سرخ‌پوشان حتی به خاطر قرارداد فصل آینده هم از باشگاه پرسپولیس طلب غرامت کرد.


پس‌ازآنکه خبر شکایت برانکو به فیفا رسانه‌ای شد انتظار می‌رفت تا مدیران باشگاه پرسپولیس نیز شکایت خود را به فیفا ارسال کنند اما چنین اتفاقی رخ نداد. اعضای هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفته‌اند تا به‌جای شکایت منتظر بمانند تا نامه فیفا در خصوص شکایت برانکو به باشگاه برسد تا مستندات خود را در آن زمان ارائه کنند.


توقف در تنظیم شکایت علیه برانکو به فیفا گویای آن است که مدیران باشگاه پرسپولیس در حال حاضر مدارک و مستندات کافی ندارند تا بتوانند با استناد به آن علیه سرمربی اسبق تیم فوتبالشان شکوائیه تنظیم کنند. انفعال نزد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دیده می‌شود و با توجه به پرونده‌هایی که پیش‌ازاین باشگاه‌های ایرانی در فیفا داشته‌اند به نظر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ نیز در پرونده‌ای که علیه باشگاه پرسپولیس دارد برنده شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته