دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1398 - 13:57

وکیل برانکو آماده شکایت از پرسپولیس

وکیل برانکو ایوانکوویچ قصد دارد تا از باشگاه پرسپولیس در صورت ندادن بدهی موکلش به فیفا شکایت کند.
کد خبر : 386271

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ در سال‌های اخیر پرسپولیس را به قدرت بلامنازع فوتبال ایران تبدیل کرده و جام‌های قهرمانی زیادی را برای سرخ‌پوشان به ارمغان آورده است.


این مربی کروات سه قهرمانی متوالی لیگ برتر را به همراه عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها، نایب2قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی جام حذفی و سوپرجام را در ویترین افتخارات سرخ‌پوشان قرار داده و اگر سرمربی این تیم بماند تمامی افتخارات ممکن را می‌تواند به پرسپولیس هدیه کند.


برانکو 500 هزار یورو از پرسپولیس طلب دارد و با استناد به این موضوع می‌تواند قراردادش را با پرسپولیس به صورت یک‌طرفه فسخ کند. وکیل این مربی به باشگاه پرسپولیس نامه زده که ظرف 11 روز آینده طلب موکلش پرداخت شود و اگر این اتفاق رخ ندهد نامه شکایت برانکو به فیفا ارسال می‌شود.


مشکلات مالی این فصل باشگاه پرسپولیس را به‌شدت اذیت کرده و دو روز پیش بود که ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه در جلسه‌ای که با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان داشت از وی خواست با استعفایش موافقت کند که این موضوع مورد موافقت سلطانی‌فر قرار نگرفت.


باید دید وزارت ورزش و جوانان می‌تواند منابع مالی لازم برای پرداخت بدهی برانکو را فراهم کند تا سرمربی سرخ‌پوشان پس از تعطیلات به ایران بازگردد و تیمش را آماده جدال با حریفان کند یا اینکه ادامه همکاری این مربی کروات با پرسپولیس به اما و اگر کشیده می‌شود. 


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته