دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1398 - 09:17
دبیر جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن‌سینا:

هدف اصلی جشنواره ابن‌سینا افرایش فعالیت‌های علمی دانش‌آموزان است

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن‌سینا گفت: هدف اصلی برگزاری این جشنواره تشویق و انگیزه‌بخشی بیشتر دانش‌آموزان نسبت به فعالیت‌های پژوهشی و علمی است.
کد خبر : 405579
5b3f6a004792656-bf789b07ab5a-ef59f75ee4ed1b.jpg

جواد بقایی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا  درباره برگزاری جشنواره دانش‌آموزی این‌سینا گفت: هدف اصلی برگزاری جشنواره دانش‌آموزی ابن‌سینا تشویق و انگیزه‌بخشی بیشتر دانش‌آموزان نسبت به فعالیت‌های پژوهشی، علمی و تقویت فرهنگ پژوهش در میان دانش‌آموزان است.


وی افزود: این جشنواره تنها جشنواره آموزش‌محور در حوزه دانش‌آموزی به شمار می‌رود که در برخی محورها قبل از حضور در رویداد و رقابت، آموزش‌ها از طریق سامانه مجازی این جشنواره ارائه‌ شده است.


دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن‌سینا با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره دانش‌آموزی ابن‌سینا دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت‌ ماه امسال در پردیس شمالی دانشگاه تهران برگزار شد، تصریح کرد: دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم از تمام نقاط کشور در این جشنواره شرکت کرده و در محورهای سمینار علمی، ماراتن برنامه‌نویسی، ماراتن محتوای دیجیتال، المپیاد، فیلم کوتاه، استارتاپ‌های دانش‌آموزی و .... به رقابت پرداختند.


بقایی خاطرنشان کرد: در جشن اختتامیه، برنامه‌های متنوعی از جمله تقدیر از 300 نفر از برگزیدگان در دوره چهارم جشنواره ملی ابن‌سینا انجام می‌گیرد و رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره دانش‌آموزی ابن‌سینا را که در فروردین سال ۹۹ برگزار می‌شود خواهیم داشت.


وی گفت: تقدیر از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی و مدال‌آوران آن‌ها که از طریق جشنواره ملی ابن‌سینا به موفقیت دست‌ یافته‌اند انجام می‌گیرد و دانش‌آموزانی که امسال به‌عنوان سفیران ابن‌سینا بخش قابل‌توجهی از برنامه را مدیریت و اجرا کردن نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.


انتهای پیام/4087/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته