دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خادمی مطرح کرد:

بهره‌گیری از ظرفیت خیران و جهادگران کارآفرین در راهبری اشتغال مددجویان

معاون اجرایی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی مرکز گفت: الگوی اشتغال این نهاد بر استفاده از ظرفیت خیرین و جهادگران کارآفرین در راهبری اشتغال مددجویان مورد تأکید است.
کد خبر : 405279
بهره-گیری-از-ظرفیت-خیرین-و-جهاد-گران-کارآفرین-در-راهبری-اشتغال-مددجویان.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی استان خراسان‌جنوبی، علی‌اکبر خادمی در کارگروه اشتغال استانداری خراسان‌جنوبی بابیان اینکه ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان یکی از برنامه‌های مهم اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی است، اظهار کرد: در زمینه‌های کاریابی به خاطر اینکه نیروی ماهر تربیت می‌کنیم، کارفرمایان استقبال خوبی از نیروی کار مددجویان دارند.


وی با بیان اینکه فرش‌بافی یکی از مشاغل موردعلاقه مددجویان در سال‌های گذشته بوده است، افزود: کمیته امداد امام خمینی همواره با افزایش فرش‌های باکیفیت، توانسته تولیدات خوبی را به بازار ارائه کند.


معاون اجرایی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی مرکز  با بیان این مطلب که کاریابی برای مددجویان از جدی‌ترین برنامه‌های اشتغال‌زایی است، تصریح کرد: در این زمینه سه بسته تشویقی مهم برای کارفرمایان در نظر گرفته‌شده تا برای به‌کارگیری مددجویان جویای کار تشویق شوند و در صورتی که کارفرمایان مددجویان زیر پوشش این نهاد را در واحدهای تولیدی به‌کارگیری کنند حق بیمه مددجویان به‌کارگیری شده به مدت دو سال به کارفرمایان و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به آنان به خاطر به‌کارگیری مددجویان پرداخت می‌شود.


خادمی شعار این نهاد در حوزه اشتغال«الگوی اسلامی ایرانی رفع بیکاری در کشور» عنوان کرد و افزود: الگوی اشتغال کمیته امداد امام خمینی بر استفاده از ظرفیت خیران و جهادگران کارآفرین در راهبری اشتغال مددجویان مورد تأکید است.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته