دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1398 - 15:19
نخعی مطرح کرد:

بهره‌مندی بیش از 4هزار مددجوی خراسان‌جنوبی از خدمات تأمین‌اجتماعی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون 4 هزار و 559 خانوار مددجوی این استان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر : 398516
N83210572-72847184.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی استان خراسان‌جنوبی، علی‌اکبر نخعی درباره طرح بیمه تأمین اجتماعی اظهار کرد: این افراد از خدمات بازنشستگی، از کارافتادگی، مستمری‌بگیری و سایر مزایای بیمه‌ای بهره‌مند می‌شوند.


وی، هدف از اجرای برنامه بیمه‌های تأمین اجتماعی را اجرای صحیح قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر سرمایه‌گذاری در راستای توانمندسازی مددجویان زیرپوشش و پشتوانه اقتصادی برای این خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: تاکنون 2 هزار و 13 خانوار زیرپوشش شامل یک‌هزار و 80 زن سرپرست خانوار و 933 خانوار مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی و 2 هزار و  546 بیمه‌شده روستایی و عشایر هستند.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان‌جنوبی، مددجویان بهره‌مند شده از مزایای مستمری تأمین اجتماعی را شامل زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح‌های اشتغال عنوان کرد و توضیح داد: این نهاد با پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای مددجویان واجد شرایط، توانسته در راستای توانمند کردن آنان و ایجاد امنیت شغلی و اجتماعی جامعه هدف نقش مؤثری را ایفا کند.


نخعی خاطرنشان کرد: تاکنون 98 مددجوی زیرپوشش به سن بازنشستگی رسیده‌اند و از مزایای بازنشستگی و مستمری‌بگیری سازمان تأمین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.


به گزارش آنا، سال گذشته 2 میلیارد و 713 میلیون تومان برای همه بیمه‌شدگان زیرپوشش پرداخت شده است.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته