دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیری در گفتگو با آنا:

از نظر فتحی مشکل پروپیچ حل شده بود

معاون اسبق باشگاه استقلال گفت: فتحی سال گذشته اعلام کرد مشکل پروپیچ حل شده و امیدوارم خطری استقلال را تهدید نکند.
کد خبر : 405187
پروپیچ.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیرحسین فتحی اعلام کرده فیفا پذیرفته مطالبات پروپیچ را از روی طلب باشگاه استقلال بابت جام جهانی روسیه بپردازد و خطری این باشگاه را تهدید نمی‌کند اما این خبر مطرح‌شده که فیفا استقلال را از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرده است.


بهرام امیری در خصوص محرومیت احتمالی باشگاه استقلال به خبرنگار گروه ورزشی آنا گفت: فیفا نامه‌ای در اختیار باشگاه استقلال قرار داد که با استناد به آن باشگاه در صورت تمکین رأی باید ظرف 30 روز رأی صادره را اجرا کند.


وی افزود: باشگاه استقلال پذیرفته که 430 هزار دلار به پروپیچ بپردازد و باید در 30 روز با این بازیکن کروات تسویه‌حساب کند. اگر استقلال موفق به پرداخت مبلغی که پرداخت آن را پذیرفته نشود، فیفا می‌تواند جریمه جدیدی را در نظر بگیرد.


معاون اسبق باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال اعلام کرده فیفا پذیرفته تا از روی مطالبات این باشگاه در جام جهانی بدهی پروپیچ داده شود، تصریح کرد: از نظر آقای فتحی سال گذشته مشکل پروپیچ حل شده بود. اگر ایشان اعلام کردند که مشکل حل شده حتماً این اتفاق افتاده و امیدوارم که خطری باشگاه استقلال را تهدید نکند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته