دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1398 - 09:38

شهردار فیلادلفیا: ترامپ به جهنم برود!

شهردار فیلادلفیا که منتقد سیاست‌های نژادپرستانه و ضد مهاجرتی ترامپ است، از ترامپ خواست که به توصیه خود به زنان کنگره عمل کرده و به جهنم برود.
کد خبر : 405119
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از راشا تودی، «جیم کنی» از ترامپ خواست که به توصیه خود به زنان دموکرات کنگره عمل کند و به «جهنم» بازگردد.


ترامپ یکشنبه در توئیتی خطاب به سه زن دموکرات کنگره با اصالت فلسطینی، سومالیایی و پورتوریکویی که همواره منتقد او بوده‌اند خواسته بود که به کشورهای خود بازگردند. وی در آن پیام نوشته بود: «جالب است زنان دموکرات ترقی‌خواه کنگره را ببینید که اصالتاً از کشورهایی آمده‌اند که دولت‌هایشان فاجعه کامل و تمام‌عیار هستند، بدترین و فاسدترین و بی‌کفایت‌ترین در هرکجای دنیا هستند (اگر اصلاً دولتی در حال کار داشته باشند)، اکنون با صدای بلند و خشنی به مردم آمریکا، بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کشور ملت روی زمین می‌گویند که چطور دولت باید اداره شود». ترامپ افزود: «چرا آن‌ها به مکان‌هایی که از آن آمده‌اند برنمی‌گردند و به ترمیم مکان‌های کاملاً ازهم‌گسیخته و آلوده به جرم کمک نمی‌کنند. سپس برگردند و به ما نشان دهند چگونه این کار را باید انجام داد. این مکان‌ها به‌شدت به کمک شما نیاز دارند. شما نمی‌توانید به‌قدر کافی سریع بروید. مطمئن هستم نانسی پلوسی بسیار خوشحال خواهد شد که ترتیبات سفر مجانی شما را فراهم کند».


 کنی ترامپ را به دلیل اینکه خبر ندارد رشیده طلیب در دیترویت به دنیا آمده، آلسکاندریا اوکازیو کورتز در نیویورک متولدشده و آیانا پرسلی در شیکاگو زاده شده است، احمق خواند.


وی همچنین در مخالفت با طرح دستگیری و اخراج مهاجران رئیس‌جمهور آمریکا از ابتکار خود در حمایت از مهاجرانی که با اخراج مواجه هستند، رونمایی کرد. بر اساس برنامه‌ای که وی تدوین کرده، فیلادلفیا 100 هزار دلار برای تأمین هزینه‌های قانونی این دسته از مهاجرین پرداخت خواهد کرد.


انتهای پیام/4106/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته