دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1398 - 14:31
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اقلید:

رسالت اصلی پرستاری در حوزه پزشكی ارتقای سلامت جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با بیان اینكه رشته پرستاری یك حرفه مقدس است، گفت: رسالت اصلی پرستاری در حوزه پزشكی ارتقای سلامت جامعه است.
کد خبر : 404961
photo_2019-07-16_13-45-50.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اقلید در جشن دانش‌آموختگی دانشجویان پرستاری که ظهر امروز به همت معاونت آموزشی و مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید برگزار شد، 36 نفر از دانشجویان ورودی سال 94 رشته پرستاری با حضور استادان و خانواده‌های‌شان فارغ‌التحصیلی خود را جشن گرفتند.


در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با بیان اینكه رشته پرستاری حرفه‌ای مقدس است و مخاطب آن انسان‌هایی هستند كه نیاز به كمك دارند، بیان کرد: رسالت اصلی پرستاری در حوزه پزشكی ارتقای سلامت جامعه است.


جواد گرامی اظهار كرد: جشن دانش‌آموختگی دانشجویان عنوان و اصطلاح مرسومی است كه بر این نوع مراسم گذاشته‌اند؛ اما در واقع در آموزه‌های دینی و فرهنگ دانش‌ورزی، امری به نام فراغت از تحصیل معنا ندارد.


وی افزود: امروز شاهد به ثمرنشستن بخشی از تلاش‌های انجام‌شده در این زمینه به شكل جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان هستیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید خطاب به دانش‌آموختگان اظهار كرد: سفارش و توصیه‌های بنده به دانش‌آموختگان پرستاری این است كه باید همواره به‌دنبال كسب و تحصیل دانش باشند و باید با همت و ارتباط صمیمی‌تر همراه با تلاش و كوشش بیشتر برای برداشتن گام‌های بلند مصمم‌تر شوند.


در ادامه این مراسم فرزاد کریمی مدیرگروه پرستاری واحد اقلید نیز در سخنان کوتاهی به دانشجویان سفارش کرد که اخلاق حرفه‌ای و ارتباط با بیمار را سرلوحه کار خود قرار دهند.


به گزارش آنا، اجرای میان‌برنامه‌های شاد و طنز و پخش کلیپ و پذیرایی از مدعوین از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در پایان قرائت سوگندنامه از سوی دانشجویان فارغ‌‌التحصیل انجام گرفت و اهدای لوح یادبود از سوی رئیس و هیئت رئیسه و استادان گروه به دانش‌آموختگان پایان‌بخش مراسم بود.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته