دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون دانشگاه آزاد اسلامی گچساران:

دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی باید سطوح بالاتر علمی را کسب کنند

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران خطاب به دانش‌آموختگان رشته پرستاری این دانشگاه گفت: شما به‌عنوان مهارت‌آموز با توجه به نیاز جامعه باید سطوح بالاتر علمی را کسب کنید.
کد خبر : 404130
_MG_9509.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گچساران، امین محمدی صبح امروز در جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان رشته پرستاری ورودی سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران اظهار کرد: استاندارد‌های لازم برای این رشته در واحد گچساران رعایت شده و دانش‌آموختگان آن مهارت‌های لازم را برای  خدمات‌رسانی به جامعه کسب کرده‌اند.


وی اضافه کرد: سه دوره فارغ‌التحصیلی را در دوران‌های مختلف تجربه کرده‌ام که همه  آنها در سال‌های متمادی با شادی‌ها و سختی‌های مختلفی مواجه بوده و اکنون حس شیرینی را تداعی می‌کند.


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران تصریح کرد: شما که دوران تحصیل‌تان تمام شده، تازه کارتان آغاز شده و در این چهار سال به شناخت رسیده‌اید و باید در حوزه سلامت با رعایت اخلاق حرفه‌ای، مسئولیت‌هایی که در جامعه به عهده شما گذاشته شده به نحو احسن انجام دهید.


محمدی عنوان کرد: علم امتحان ندارد و هیچ علمی به انتها نرسیده و شما به عنوان مهارت‌آموز با توجه به نیاز جامعه، باید سطوح بالاتر علمی را کسب کنید و با رعایت اصول اخلاقی با شجاعت و جسارتی که در دوران تحصیل به‌دست آورده‌اید از کارهای بزرگ نهراسید.


به گزارش آنا، در پایان از اعضای هیئت علمی و دانش‌آموختگان این رشته تجلیل و با لوح‌ سپاس اهدا از آنان قدردانی شد.


انتهای پیام/4078/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته