دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1398 - 17:15
مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:

کرمانشاه در گردشگری مذهبی پیشرو است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه گفت: این استان در حوزه گردشگری مذهبی پیشرو است.
کد خبر : 404764
مدیرکل-میراث-فرهنگی-کرمانشاه-امسال-نزدیک-به-دو-میلیون-گردشگر-از-جاذبه-های-استان-بازدید-کردند.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری گفت: این استان در حوزه گردشگری مذهبی پیشرو بوده و توسعه گردشگری مذهبی در این استان در اولویت است.


وی در حاشیه مراسم ملکوت هشتم که در تکیه بیگلربیگی برگزار شد، اظهار کرد: گردشگری مذهبی یکی از مواردی است که در حوزه گردشگری توانسته در ایران نقش بسیار اساسی را داشته باشد و تعداد قابل توجهی از گردشگران ایران مربوط به این بخش هستند.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه، گفت: در میان کشورهای خاورمیانه و آفریقا، ایران می‌تواند در حوزه گردشگری مذهبی و معنوی نقش بسیار پررنگ و اساسی را داشته باشد و زمینه برای توسعه بیش از پیش گردشگری در منطقه را فراهم کند.


قادری با تأکید بر این‌که گردشگری مذهبی یکی از رویکردهای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه است، تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی این استان به‌گونه‌ای است که در مسیر عتبات عالیات مقدسه قرار گرفته و سالانه میزبان صدها هزار زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.


وی تصریح کرد: امیدواریم دستگاه‌های دولتی و بخش‌های خصوصی به ما کمک کنند که در این زمینه قدم برداریم و بتوانیم از تمام ظرفیت‌های استان کرمانشاه در حوزه‌های گردشگری مذهبی در ایام اربعین حسینی (ع) استفاده کنیم.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته