دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1398 - 16:33
بهروز در گفتگو با آنا:

برخی مؤسسات آموزشی به‌صورت غیرقانونی با نام دانشگاه پیام نور فعالیت می‌کنند

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: برخی مؤسسات آموزشی به‌صورت غیرقانونی با نام پیام نور فعالیت می‌کنند که این مجموعه‌ها هیچ ارتباطی با دانشگاه پیام نور ندارند.
کد خبر : 404492
IMG-20190618-WA0000.jpg

امیرحسین بهروز در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به فعالیت غیرقانونی برخی از مؤسسات آموزشی به نام دانشگاه پیام نور اظهار کرد: از طرف دانشگاه پیام نور به هیچ مؤسسه آموزشی در رابطه با ثبت‌نام دانشجویان در دانشگاه پیام نور مجوزی صادر نشده است و این مجموعه‌ها هیچ ارتباطی با دانشگاه پیام نور ندارند.


وی افزود: برخی مؤسسات در بزنگاه‌هایی که زمان انتخاب رشته کنکور سراسری و کارشناسی ارشد است، به افراد پیامک می‌دهند و مبالغ یک تا 12 میلیون تومان از داوطلب می‌گیرند.


مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این مؤسسات با نام و لوگوی دانشگاه پیام نور سوءاستفاده می‌کنند و دست به کارهای ناشایستی می‌زنند، خاطرنشان کرد: ما در هر ترم به داوطلبان اطلاع‌رسانی می‌کنیم که ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور صرفاً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود و به ارگان دیگری رجوع نکنند.


بهروز تصریح کرد: در همین روزها به‌صورت رسمی به یکی از کارکنان یک مؤسسه غیرقانونی که به نام دانشگاه پیام نور اقدام به فعالیت می‌کند، تماس گرفتیم و اعلام کردیم که تخلف کردند، اما جواب دادند که هر اقدامی می‌خواهید بکنید! من نمی‌دانم این مؤسسات به کجا وصل هستند و چه پشتوانه‌ای دارند.


وی خاطرنشان کرد: در زمانی که دانشگاه پیام نور اقدام به ثبت‌نام داوطلبان آزمون فراگیر از طریق سایت سازمان سنجش در آذرماه هرسال می‌کند، برخی مؤسسات متأسفانه برای ثبت‌نام داوطلبان مبالغ میلیونی تحت عنوان تأیید قرارداد و کارمزد تنظیم آن و تهیه کتاب موردنیاز دانشجو می‌گیرند درصورتی‌که با پرداخت مبلغ کمی به‌صورت رسمی می‌توانند در دانشگاه پیام نور ثبت‌نام کنند.


انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته