دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و دانشگاه باز سوکوتای تاماتیرات تایلند

تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و دانشگاه باز سوکوتای تامیرات تایلند در حاشیه برگزاری کنفرانس بین‌المللی آموزش باز در این دانشگاه به امضای محمدرضا زمانی-‌رئیس دانشگاه پیام نور و پراسارت سوبکا-‌رئیس داشگاه باز سوکوتای تاماتیرات رسید.
کد خبر : 409026
IMG-20190805-WA0002.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومیدانشگاه پيام نور، دانشگاه پيام نور همانند دانشگاه باز سوکوتای تاماتیرات، عضو انجمن‌های AAOU و ICDE بوده و با توجه به این‌که هر دو دانشگاه از شیوه آموزش باز و از دور استفاده می‌کنند، این تفاهم‌نامه نقشی مثبت در جهت توسعه روابط دانشگاهی و  ارتقای کیفیت آموزش باز و از دور خواهد داشت.


دانشگاه باز سوکوتای تامیرات تایلند با بیش از 39 سال فعالیت یکی از برجسته‌ترین دانشگاه‌های این کشور در زمینه آموزش از دور و به‌کارگیری شیوه و تکنولوژی‌های نوآورانه و خلاقانه متعددی برای دستیابی به اهداف آموزش باز است. این دانشگاه کار خود را با 3 دانشکده مطالعات آموزشی، هنرهای آزاد و علوم مدیریت آغاز کرده و در حال حاضر دارای 12 دانشکده است.


با امضای این تفاهم‌نامه، همکاری‌های مشترک در توسعه برنامه‌ها و مواد آموزشی، مبادله اعضای هیئت علمی و دانشجو در خصوص سخنرانی‌ها، سمینارها، بحث و تبادل نظر و فعالیت‌های فرهنگی، تبادل نشریات، مواد درسی و اطلاعات پژوهشی و تحقیقات مشترک در حوزه مورد نیاز طرفین محقق خواهد شد.


گفتنی است؛ "کنفرانس بین‌المللی آموزش باز" با عنوان "پژوهش و نوآوری در جامعه دیجیتال"، با همکاری و حمایت انجمن بین المللی آموزش باز و از دور (ICDE)، سازمان آموزش و پرورش جنوب شرقی آسیا(SEAMED) ، دانشگاه سایبری تایلند (TCU) و اداره کنوانسیون و نمایشگاه تایلند (TCEB) از تاريخ 10 تا 12 مردادماه در دانشگاه باز سوکوتای تاماتیرات در شهر نانتابوری، كشور تایلند برگزار شد.


در اين همایش، نمایندگان مؤسسات آموزش عالی داخلی و بین‌المللی، محققان، صاحب‌نظران و اعضای هیئت علمی آموزش از دور و سیاست‌گذاران آموزش عالی شركت کردند و هدف از این گردهمايی، فراهم آوردن فرصت مناسب برای ارائه نظرات رؤسای دانشگاه‌های عضو انجمن آسیایی دانشگاه‌های باز (AAOU) و انجمن بین‌المللی آموزش باز و از راه دور در جهت ايجاد ارتباط به منظور انجام برنامه‌های مشترک آموزشی، ارتقای فناوری‌های نوین آموزشی و پژوهشی و نوآوری در کیفیت آموزش باز و از دور، قابل دسترس نمودن آموزش عالی به صورت کیفی و برابر برای همه و به‌ویژه برای اقشار آسیب‌پذیر از طریق مؤسسات توسعه‌یافته و مشارکت راهبردی و هم‌چنین تقویت شبکه ارائه‌دهندگان آموزش از دور در آسیا-اقیانوسیه بوده است.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته