دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر روابط عمومی اورژانس کشور:

حال تمام دانش‌آموزان گرفتارشده در رودخانه خوجیر مساعد است

مدیر روابط عمومی اورژانس کشور گفت: حال همه کودکان گرفتارشده در رودخانه خوجیر مساعد است و نیروهای امدادی در حال رهاسازی آنها هستند.
کد خبر : 404422
219814_871.jpg

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: ساعت 11:54 دقیقه صبح امروز ماجرای محبوس‌شدن افراد در داخل رودخانه خوجیر و احتمال غرق‌شدگی آن‌ها در داخل رودخانه به سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.


وی افزود: این اتفاق در محدوده خوجیر رخ‌ داده است و سه دستگاه خودرو به همراه گروه غواصی و تجهیزات لازم مانند قایق بادی به محل حادثه اعزام‌ شده‌اند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: با توجه به آنکه محل حادثه خارج از محدوده آنتن‌‌دهی تلفن همراه است در حال حاضر اطلاع دقیقی از محل حادثه نداریم و تنها می‌دانیم تعداد آنان 9 دانش‌آموز پسر بوده و در آب گرفتار شده‌اند.


در همین خصوص مدیر روابط عمومی اورژانس از سلامت این دانش‌آموزان خبر داد و گفت: همه این دانش‌آموزان در وسط دریاچه در محل جزیره مانندی گرفتار شده و سالم هستند.


محمد کرم‌درآبادی گفت: با حضور نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی و هلال‌احمر همه این نوجوانان در حال آزادسازی از محل گرفتار شده هستند.


مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر نیز با تأیید پیدا شدن دانش‌آموزان مفقودی در سد لتیان، گفت: مأموران امداد و نجات در حال حاضر در حال تلاش برای نجات و رهاسازی و انتقال آن‌ها به مکان امن هستند.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته