دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1398 - 13:00
حجت‌الاسلام غیاثی:

امام رضا (ع) با آمدنش به توس عاشورایی بدون شمشیر در ایران خلق کرد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام گفت: با آمدن امام رضا(ع) به توس (سرزمین عشق و مهربانی)، عاشورایی بدون شمشیر خلق کرد و کلمه توحید در ایران ماندگار شد.
کد خبر : 404406
IMG_20190714_104600.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلام، حجت‌الاسلام غلامرضا غیاثی صبح امروز در جشن میلاد باسعادت امام رضا (ع) و در جمع استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به فلسفه حضور امام رضا (ع)  در تس اشاره کرد و گفت: با آمدن این امام بزرگوار به توس سرزمین عشق و مهربانی، عاشورایی بدون شمشیر خلق کرد و کلمه توحید در ایران ماندگار شد.


وی اضافه کرد: امام رضا(ع) با تمسک به توحید، سیاست دیرین اسلام، طهارت اهل بیت(ع) و ولایت اهل بیت(ع) با عاشورای توس در قلب پارس تا آخر زمان ترسیم کرد.


به گزارش آنا؛ در این آیین معنوی که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان ایلام و همکاری معاونت فرهنگی واحد ایلام این دانشگاه برگزار شد، محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و حجت‌الاسلام مهاجر مهدوی‌راد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان ایلام این روز را تبریک گفتند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته