دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1398 - 11:36
معاون دانشگاه آزاد اسلامی فسا:

دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در فعالیت‌های تحقیقاتی کشور و جهان دارد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا گفت: یکی از مهم‌ترین افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی، نقش چشمگیر این دانشگاه در فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی کشور و جهان است.
کد خبر : 404356
DSC02801.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فسا، مراسم جشن دانش‌آموختگی دانشجویان به همت حوزه  امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا و با حضور استادان، مسئولان و همراهی خانواده‌ها صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا در این نشست با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور است، گفت: کسانی که از این فرصت چهار ساله استفاده قابل توجهی داشته‌اند، نتیجه‌اش را در مقاطع تحصیلی بالاتر و یا برای ورود به بازار کار خواهند دید. در هر حال و با وجود مشکلات نباید ناامید شد؛ بلکه با پشتکار باید به مبارزه با مشکلات رفت.


محسن فروغان اظهار کرد: دانشجویان باید برای ارتقای سطح علمی و زندگی خود برای مقاطع بالاتر تلاش کنند و امیدواریم آنها در این آزمون سربلند و پیروز باشند و بتوانند دِین خود را به پدران و مادران دلسوز ادا کنند و  برای رشد و توسعه شهر و کشور کوشا باشند.


وی افزود: یکی از مهم‌ترین افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی، نقش چشمگیر این دانشگاه در فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی کشور و جهان است. امکانات و تجهیزات بسیار مدرن و ارتباطات فراوان این دانشگاه با مراکز علمی جهان موجب شده است که تحقیقات دست‌اولی در شاخه‌های مختلف علمی در این دانشگاه صورت گیرد.


به گزارش آنا، پخش کلیپ دانشجویان، مسابقات دارت، اجرای موسیقی زنده توسط کانون موسیقی واحد فسا که مورد توجه و استقبال حاضران واقع شد و اهدای لوح سپاس توسط مسئولان به دانشجویان از جمله برنامه‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته