دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1398 - 10:39
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فسا:

بزرگداشت شهدا روحیه مقاومت را تقویت می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا گفت: فرهنگ بزرگداشت و یاد شهدا موجب ایجاد روحیه مقاومت، استقامت و شکست‌ناپذیری در مقابل دشمن می‌شود.
کد خبر : 382245
DSC02412.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فسا، مهرداد کریمی صبح امروز در مراسم برگزاری یادواره شهدا که به همت بسیج دانشجویی و همکاری کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر و موسیقی فسا در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با تأکید بر جایگاه و منزلت شهید اظهار کرد: فرهنگ بزرگداشت و یاد شهدا موجب ایجاد روحیه مقاومت، استقامت و شکست‌ناپذیری در مقابل دشمن می‌شود.


وی اضافه کرد: تکریم و احترام شهیدان، تلاش در برافراشتن پرچم‌های اسلام ناب محمدی و زنده نگه‌‌داشتن  ارزش‌های دین است؛ چراکه، «شهادت، مرگ در راه ارزش‌هاست».


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا، ارزش شهدا را از جنبه تاریخی بررسی کرد و یادآور شد: در کشورهای مختلف برای حفظ آثار دفاع رشادت سربازان و حفظ یاد آنان، یادمان‌های سربازان گمنام دارند که این المان‌ها و بناهای یادبود موجب زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این سربازان می‌شود.


کریمی متذکر شد: به عنوان یک کشور مستقل آمادگی روحی خود را برای هر زمان و هر مکان حفظ می‌کنیم؛ چراکه کشوری بودیم که از وطن خود دفاع کردیم.


به گزارش آنا، در این مراسم معنوی، شرکت کنندگان در جوار تربت پاک و مطهر شهدای گمنام دانشگاه حضور یافتند و با گلباران، عطرافشانی و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته