دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1398 - 11:34
نماینده مردم سلماس در مجلس:

بازارچه مرزی «کوزه‌رش» افتتاح شود

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست بازارچه مرزی «کوزه‌رش» را افتتاح کند.
کد خبر : 404354
2287074.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، شهروز برزگر در نطق جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای خوبی برای ایجاد دروازه رسمی ایران و ترکیه از مرز سلماس صورت گرفته است، اظهار کرد: شهرستان سلماس در گذشته دارای بازارچه مرزی با ترکیه بود و در اینجا درخواست بازگشایی بازارچه مرزی «کوزه رش» را دارم.


وی ادامه داد: از وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم تا مشکلات این شهرستان را هرچه سریع‌تر رفع کنند تا واحدهای تولیدی تعطیل نشوند. همچنین از وزارت راه می‌خواهم برای نوسازی راه‌های حمل و نقل جاده‌ای در این شهرستان اقدام کند.


نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقف ساخت بیمارستان 160 تخت خوابی این شهرستان یادآور شد: از دولت می‌خواهم ساخت بیمارستان 160 تخت خوابی این شهرستان را پیگیری کند در اینجا معلوم نیست متولی ساخت این بیمارستان چه نهادی است تا دیروز مشکل بر سر بودجه بود و امروز که مشکل بودجه حل شده، الان مشکل بر سر متولی ساخت آن است.


برزگر با اشاره به تسریع در اجرای طرح هادی در روستاها خاطرنشان کرد: باید اجرای طرح هادی در سلماس در دستورکار قرار گیرد و از دولت می‌خواهم مدارس بافت فرسوده شهرستان سلماس را در بیابد.



انتهای پیام/4079/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته