دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1398 - 11:27
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

استعدادهای پنهان در تهران شناسایی می‌شوند/ ارسال 4 هزار اثر به جشنواره فیلم شهر

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: استعدادیابی و کشف استعدادهای پنهان در شهر و ارتقای برنامه‌ها با مشارکت مردمی از سیاست‌های این سازمان است.
کد خبر : 404352

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سعید اوحدی در نشست خبری برنامه‌های تابستانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که با حضور دبیر جشنواره شهر و اصحاب رسانه صبح امروز در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: دارا بودن ۱۵۰ خانه فرهنگ، ۳۰ سالن سینما و ۱۴ موزه از ظرفیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بوده که مدیریت آن به طور کامل در دست سازمان است.


وی افزود: ۱۲۷ مرکز مشارکتی مردمی وجود دارد که تغییراتی برای آن ایجاد کردیم؛ همچنین ۲۸ خانه‌فرهنگ هم با مشارکت مردمی فعالیت دارند.


رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: استعدادیابی و کشف استعدادهای پنهان در شهر و ارتقای برنامه‌ها با مشارکت مردمی از سیاست‌های این سازمان در توسعه مراکز مشارکتی است.


اوحدی ادامه داد: ۶۰۰ برنامه توسط خانه فرهنگ مشارکتی در تهران برگزار می‌شود که با رویکرد مردم‌محور و محله‌محور است.


وی با بیان اینکه ۶۰ درصد از فعالیت این سازمان در ایام فراغت رخ می‌دهد، گفت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با داشتن ۱۰۲ مرکز آموزشی، یک‌هزار و 500 دوره آموزشی با رشته فعالیت‌های مختلف در حوزه‌های هنری برگزار خواهد کرد؛ ضمن اینکه ۴ هزار و ۵۹۰ مربی آموزشی برای این دوره‌ها تأیید صلاحیت شده‌اند.


اوحدی از جلسات مختلفی که با اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز در سال جاری داشت، خبر داد و بیان کرد: یک مؤسسه فرهنگی اعلام آمادگی کرد تا چهار کتابخانه برای روشندلان احداث کند زیرا حدود 3 هزار و 500 کتاب با خط بریل و ۵ هزار کتاب صوتی در اختیار روشندلان است.


وی با اشاره به برگزاری پاتوق شعر در باغ موزه هنر ايرانی، درباره جشنواره فیلم شهر گفت: افتتاح جشنواره قیلم شهر در پردیس ملت و اختتامیه آن در تالار وحدت برگزار می‌شود. با توجه به استقبال وسیعی که از این جشنواره شد حدود ۴ هزار و ۲۴۰ اثر به دبیرخانه رسید که محله‌محوری در این جشنواره مدنظر بود.


رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری اظهار کرد: در دهه کرامت ۱۳ عنوان برنامه با ۶۵ اجرا داشتیم که دو برنامه آن برنامه ولایت عشق با حضور ۴۰۰ دختر در بوستان ولایت برگزار شد که درباره حجاب و عفاف بود و برنامه دخترانه که فرهنگسرای فردوس آن را برگزار کرد؛ ضمن اینکه رونمایی از پوستر اولین کانون فرهنگی تخصصی دختران کشور انجام شد و قرار است که اولین کانون فرهنگی پسران هم به‌زودی ثبت شود.


انتهای پیام /۴۰۴۶/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته