دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1398 - 11:37
سعید اوحدی خبر داد:

برگزاری همایش بین‌المللی مادر امت با حضور زنان برگزیده جهانی

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: همایش بین‌المللی مادر امت به مناسبت سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) روز دهم ماه رمضان برابر با ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود.
کد خبر : 380879
13971206000368_Test_PhotoN.jpeg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سعید اوحدی در نشست خبری همایش بین‌المللی مادر امت که با حضور اصحاب رسانه صبح امروز  در ساختمان سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار شد اظهار کرد:  این همایش به مناسبت سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) روز دهم ماه مبارک رمضان برابر با ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود.


وی افزود: در این روز اجتماع بزرگ خواهران در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود که میهمانانی از کشورهای یمن سوریه لبنان و ... خواهیم داشت.


رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: زنان تأثیرگذار و خانواده‌های شهدا و مدافعان حرم در این اجتماع حضور خواهند داشت و همزمان در ۹ استان برگزار خواهد شد.


اوحدی در ادامه بیان کرد: اقدامات سازمان فرهنگی هنری با چند رویکرد است که با محوریت جوانان و خودسازی و جامعه‌پردازی انجام می‌شود.


وی افزود: ۳۰ برنامه در قالب یک‌هزار و 200 برنامه اجرا در این خصوص اجرا می‌شود که ۱۲ عنوان هنری و ۱۸ عنوان برنامه فرهنگی در حوزه قرآنی است.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: برآستان جانان، با رهروان سحر، بچه های محراب، فامیل چتر خانواده، تورهای ویژه رمضان، مسابقه گل و دل، جشنواره عمری با قرآن و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم شهید کاشفی از برنامه‌های این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان است.


اوحدی با بیان اینکه ۱۸ هزار بسته فرهنگی و هنری به مناطق سیل‌زده ارسال شد، افزود: بیش از ۲۵ قرارگاه و خانه کودک در مناطق سیل زده برپا شد؛ همچنین مراسمی با عنوان جشن خیرین مدرسه‌ساز برگزار که در آن ۲۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان‌های سیل زده جمع آوری شد. 


انتهای پیام/۴۰۴۶/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته