دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1398 - 10:46
جانشین بسیج اساتید استان البرز:

مهم‌ترین شاخص فرهنگی اجتماعی جامعه درونی‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب است

جانشین بسیج اساتید استان البرز گفت: مهم‌ترین شاخص فرهنگی اجتماعی جامعه اهتمام به درونی‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با هنجارشکنان است.
کد خبر : 404318
لگوی بسیج اساتید.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، ناصر واحدی صبح امروز در جلسه ماهانه کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان البرز که در واحد کرج این دانشگاه برگزار شد با اعلام اینکه مهم‌ترین شاخص فرهنگی اجتماعی جامعه اهتمام به درونی‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با هنجارشکنان است،‌ اظهار کرد: در شرایط فعلی جامعه دفاع از عفاف و حجاب وظیفه همگانی دغدغه‌مندان جامعه باید باشد و در این بین بسیج اساتید به‌عنوان قشری فرهیخته و انقلابی می‌توانند تأثیر علمی، فرهنگی و مطالبه‌گری خویش را از متولیان امر داشته باشند.


مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز با تبریک و تهنیت ایام دهه کرامت بر لزوم تأسی و تمسک به سیره و سبک زندگی ائمه طاهر تأکید کرد و گفت: مادامی که در زندگی الگوی ما آن ذوات مقدسه باشد، می‌توان با همه مشکلات و سختی‌ها مقابله کرد.


یعقوب فتحی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، مهم‌ترین دستور جلسه را هم‌اندیشی درباره این مهم اعلام کرد و افزود: با توجه به هجمه‌های سنگین جبهه استکبار درباره تقدس‌زدایی از عفاف و حجاب، بسیج اساتید به‌عنوان میدان‌دار دفاع از ارزش‌های انقلاب باید در حل‌المسائل بودن مشکلات جامعه نقش‌آفرین باشد.


وی با تأکید بر لزوم تشکیل این جلسه با توجه به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: در این جلسه با هم‌افزایی شاهد ارائه راهکارهایی برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و به‌ویژه جامعه دانشگاهی باشیم.


به گزارش آنا، در این جلسه بعد از بحث و تبادل‌نظر بین اعضا مقرر شد اقداماتی درباره حجاب و عفاف با هماهنگی بسیج اساتید، گروه معارف اسلامی و اندیشکده زنان و خانواده در قالب کرسی آزاداندیشی، نشست تخصصی و نمایشگاه، با موضوع عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج صورت پذیرد.


انتهای پیام/4121/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته