دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1396 - 11:59
با ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفت

کسب رتبه برتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در حوزه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برای چندمین سال متوالی در دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در زمینه‌ عفاف و حجاب و برای نخستین بار در زمینه‌ حقوق شهروندی حائز رتبه‌ برتر شد.
کد خبر : 208887

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با اجرای برنامه‌های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و با ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی وزارت کشور، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد صیانت مرکزی و براساس مستندات گروه بازرسان این ستاد، پس از انجام بازدید و ارزیابی میدانی به عنوان دستگاه برتر مورد قدردانی قرار گرفت.


در این ارزیابی که مربوط به عملکرد سال 1395 است، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای چندمین سال متوالی در زمینه‌ی عفاف و حجاب و برای نخستین بار در زمینه‌ی حقوق شهروندی، شایسته‌ی قدردانی شناخته شده است.


در اطلاعیه‌ای که از سوی استانداری قزوین برای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صادر شده است؛ تعیین نماینده ثابت صیانت از حقوق شهروندی، توجه ویژه مدیران ارشد دانشگاه به رعایت موازین اسلامی و حقوق شهروندی، اتخاذ راهکارهای مناسب به منظور رفاه حال دانشجویان و خانواده‌های آنان، رصد مستمر تقاضاهای دانشجویان درباره مسایل دانشگاه و نحوه مدیریت مجموعه، تفکیک محل کار خانم و آقا و استمرار برنامه‌های مرتبط با عفاف و حجاب در سال‌های متمادی به عنوان محاسن عملکرد این دانشگاه در سال گذشته ذکر شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته