دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ترکاشوند در گفتگو با آنا:

گاندو از اولین‌ها بود و اولین‌ها همیشه قابل احترام هستند

بازیگر سریال تلویزیونی گاندو معتقد است که این مجموعه از اولین‌های تلویزیون است و اولین‌ها همیشه قابل احترام هستند.
کد خبر : 404136
001-12.jpg

آزیتا ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با تأکید بر اینکه سریال گاندو یک مجموعه درجه یک تلویزیونی بود، گفت: من همیشه به اولین‌ها در هر حوزه مثبتی احترام می‌گذارم. باید به عوامل ساخت این سریال تبریک بگویم چون این جسارت را داشتند که در ساخت یک سریال ضدجاسوسی باکیفیت پیشقدم باشند. این سریال هم از اولین‌های تلویزیون محسوب شده و قابل احترام است.


وی اظهار کرد: گاندو حس اقتدار ملی، شکوه ملی و اهمیت ایران را یادآوری کرد. یک تلنگر بود تا فراموش نکنیم که جمهوری اسلامی ایران جایگاه حساسی در خاورمیانه دارد. همین اهمیت است که نگاه دشمنان این مرز و بوم را به کشور جلب کرده است.


نشست خبری سریال گاندو


بازیگر سریال گاندو درباره نقش خود نیز گفت: به نظرم، شخصیتی که من بازی کردم یعنی گلی ثابتی هم در قالب این اولین‌ها قرار می‌گیرد. چرا که شمایل جدیدی از یک زن جاسوس را با ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی خاص خود ارائه می‌داد. امیدوارم در سال‌های آینده مخاطبان تلویزیون با دیدن شخصیت‌های مشابه در چنین سریال‌هایی یاد گلی ثابتی بیفتند. این ویژگی‌های خاص نقش برای من جذابیت داشت و تلاش کردم تا به‌خوبی آن را ارائه بدهم که امیدوارم مورد پسند و رضایت مخاطبان قرار بگیرد.


ترکاشوند بیان کرد: برای تولید فصل دوم گاندو هنوز با هیچ بازیگری به صورت جدی صحبت نشده است.


انتهای پیام/4072/4104/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
بلوردی
United States of America
سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
۰
بسیار عالی!
هلدینگ شایسته