دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1398 - 12:43
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام:

باید برای تربیت دینی و علمی دانشجویان برنامه‌های متنوع داشته باشیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: جوانان و دانشجویان امانت‌هایی هستند که باید برای آنها برنامه‌های متنوع در مسیر تربیت دینی و علمی داشته باشیم.
کد خبر : 404102
IMG_20190710_104744_1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلام، صبح امروز نشست هم‌اندیشی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با حضور خادمان حضرت امام رضا(ع) با عنوان «سایه خورشید» در این دانشگاه  برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این آیین معنوی که با خاطره‌گویی، پرچم‌گردانی و مدیحه‌سرایی همراه بود، گفت: با تلاش و کوشش و تمسک به امام رضا(ع) باید دانشگاه را به سمت رشد معنویت، تولیدات علمی و پژوهشی در تراز انقلاب اسلامی سوق دهیم.


محمد میرزایی حیدری خاطرنشان کرد: جوانان و دانشجویان امانت‌هایی هستند که باید برای آنها برنامه‌های متنوع در مسیر تربیت دینی و علمی داشته باشیم و برای اعتلای نظام و انقلاب و به عنوان سرباز ولایت پاسداشت خون شهدای والامقام و ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشیم.


وی تأکید کرد: تدفین شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی  شاهد و ناظری بر اعمال ماست و همه خواهران و برادران دانشگاهی باید خواهر و برادر این شهید 19 ساله باشند و هرگز او را تنها نگذارند.


در این آیین معنوی که به همت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی برگزار شد، نشان خادمی امام رضا(ع) به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام اهدا شد. خدام امام رضا(ع) نیز بسته‌های اهدای آستان قدس رضوی را بین کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام توزیع کردند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته