دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1398 - 10:55
معاون دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس:

شهدای مدافع حرم نقش مؤثری در استقرار امنیت داشته‌اند

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: شهدای عزیز مدافع حرم نقش مؤثر و همه‌جانبه‌ای در استقرار امنیت در داخل کشور و منطقه برای همه مسلمانان داشته‌اند.
کد خبر : 404081
IMG_9916(1).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرقدس، علیرضا مظلوم‌رهنی روز گذشته در مراسم آغاز رقابت‌های دانشجویی تنیس‌ روی میز دانشگاه آزاد اسلامی به نهادینه‌شدن جنبه فرهنگ در برگزاری چنین مسابقاتی اشاره و اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تنیس روی میز سعی داشتیم تا جنبه فرهنگی و دانشجویی پررنگ‌تر و برجسته‌تر نشان داده شود، به همین دلیل نام مسابقات را جام شهدای مدافع حرم نامگذاری کردیم؛ چراکه در سال‌های اخیر این شهدای عزیز نقش پررنگ، مؤثر و همه‌جانبه‌ای در راستای استقرار امنیت در داخل کشور و منطقه برای همه مسلمانان داشته‌اند و امروز ما افتخار این را داریم تا  نام این عزیزان را زنده و بلندمرتبه نگه داریم.


وی افزود: هریک از تیم‌ها در مراسم افتتاحیه در مسابقه به نام یکی از شهدای گمنام حضور یافتند و از اسامی شهدا یادی شد و وظیفه بزرگی است که ما در قبال آنها داریم. در واقع تیم‌های ما امروز مفتخر به این بودند که نام یکی از این شهدای عزیز مزین به تابلو آنها باشد.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس درباره دغدغه اصلی کشور و بیانیه گام دوم یادآور شد: دغدغه کشور در این روزها و چند ماه اخیر بیانیه گام دوم انقلاب است و چون جوانان مخاطبان اصلی بیانات مقام معظم رهبری هستند، سعی بر این شد به همه تیم‌ها یک بسته فرهنگی تعلق بگیرد. در این بسته شامل کتاب، کتابچه و سؤالات مربوط به مسابقه پررنگ شد تا بتوانیم جوایزی هم در راستای این موضوع ارائه دهیم.


مظلوم‌رهنی بیان کرد: در این راستا در مسیرهای داخل سالن چند بنر درباره موضوع گام دوم انقلاب نصب شده تا جوانان با این بیانات آشنا شوند و در طول مسابقات این بیانات زینت‌بخش محیط باشد و دانشجوی جوان ما از این طریق پیام و مفهوم را دریافت کند.


وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های دیگری هم از جمله بازدید منطقه‌ای از شهرقدس و شهریار به‌ویژه از مکان‌های سیاحتی، میراث فرهنگی و ... در دست اجرا داریم تا در صورت استقبال با هماهنگی قبلی بازدیدی صورت گیرد. علاوه بر این یک کارگاه اخلاق در ورزش هم گذاشته‌ایم تا مورد استفاده و بهره‌مندی ورزشکاران عزیز قرار گیرد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته