دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1398 - 14:55
رئیس کانون عالی‌بازنشستگان تأمین‌اجتماعی

انتظار بازنشستگان دریافت مستمری مناسب و خدمات درمانی باکیفیت است

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: مهمترین انتظار بازنشستگان دریافت مستمری مناسب و خدمات درمانی باکیفیت از سازمان تأمین اجتماعی است
کد خبر : 403962
240596.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تأمین اجتماعی، علی اصغر بیات اظهار کرد: مهمترین انتظار بازنشستگان دریافت مستمری مناسب و خدمات درمانی باکیفیت از سازمان تأمین اجتماعی است و این موضوع مهمترین سخن ما در هفته تأمین اجتماعی است.


وی افزود: افزایش حقوق بازنشستگان باید به نحوی باشد که قدرت خرید آنان با توجه به تورم حفظ شود و بازنشستگان بتوانند مایحتاج زندگی قابل قبول و آبرومند را از تأمین اجتماعی دریافت کنند.


رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: این خواسته بازنشستگان در طول سنوات متوالی و با گذشت زمان به خوبی انجام نشده است و امروز خواسته بازنشستگان اجرای همسان‌سازی حقوق برای جبران مافات سال‌های گذشته است تا قدرت خرید بازنشستگان تا حدودی جبران شود.


بیات از توسعه خدمات درمانی این سازمان و به‌ویژه اجرای برنامه‌هایی برای ارتقای هتلینگ بیمارستان‌ها تشکر کرد و گفت: بازنشستگان در مجموع از خدمات درمانی تأمین اجتماعی رضایت دارند ولی خواسته آنها توسعه خدمات و افزایش تعداد و ظرفیت مراکز درمانی است.


وی ادامه داد: کارکنان سازمان تأمین اجتماعی هم در بخش بیمه‌ای و هم در بخش درمان برای خدمت به بازنشستگان و سایر مراجعه کنندگان زحمت می‌کشند و از آنان تشکر می‌کنیم. امیدواریم با توسعه مراکز درمانی و افزایش ظرفیت این مراکز امکان ارائه خدمات مناسب‌تر به بازنشستگان فراهم شود.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

برچسب ها: بازنشستگان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته