دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1398 - 12:00
لیگ ملت‌های والیبال؛

شکست برزیل شرط صعود ایران به نیمه‌نهایی

تیم ملی ایران با شکست برزیل می‌تواند به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال صعود کند.
کد خبر : 403927
47.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ساعت 2:30 بامداد فردا به مصاف برزیل خواهد رفت.


این دیدار آخرین مسابقه گروه B خواهد بود و دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی باید برنده از زمین خارج شوند. برزیل در بازی اول خود برابر لهستان با نتیجه 3 بر 2 بازنده شد و ایران هم در دیدار با لهستان شکست 3 بر یک را تجربه کرد. با توجه به اینکه هر دو تیم ایران و برزیل بازنده بوده‌اند باید در آخرین مسابقه‌ای که دارند برنده شوند تا گام به دور بعدی بگذارند.


شاگردان ایگور کولاکوویچ در دور گروهی موفق شدند با کسب 12 پیروزی از 15 بازی که انجام دادند قدم به مرحله نهایی بگذارند و حالا این امید را دارند تا با شکست برزیل جواز صعود به دور نیمه‌نهایی را کسب کنند. شکست برابر لهستان باعث شد تا حدودی امیدهای ملی پوشان والیبال ایران کم شود اما هنوز فرصت صعود وجود دارد و باید در دیدار با برزیل شکست برابر لهستان جبران شود.


در سمت مقابل برزیل که 14 بازی از 15 مسابقه دور گروهی را با برتری به پایان رساند برای آنکه فرصت قهرمانی در لیگ ملت‌های والیبال را از دست ندهد باید از سد ایران عبور کند. زرد پوشان آمریکای جنوبی در دیداری که در مرحله قبل با شاگردان کولاکوویچ داشتند به پیروزی 3 بر 2 رسیدند اما به‌خوبی می‌دانند که این بار از پیش برنده نیستند چراکه آن‌ها در دور گروهی لهستان را برده بودند و در دور نهایی بازنده شدند.


تیم ملی والیبال ایران برای آنکه بتواند اعتبار خود در سطح جهان را افزایش دهد باید برزیل را شکست دهد و این توان در بازوان یکایک ملی‌پوشان کشورمان وجود دارد که بتوانند با عبور از برزیل ضمن جبران شکست دور قبل به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته