دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1398 - 09:30
لیگ ملت‌های والیبال؛

جدال بلندقامتان مقابل لهستانی‌ها؛ صعود در گرو پیروزی

تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها بامداد روز جمعه مقابل لهستان به میدان می‌رود.
کد خبر : 403670
GetImage (5).jpg

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  تیم ملی والیبال کشورمان پس از درخشش در دوره مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال با کسب 36 امتیاز به عنوان تیم دوم جدول راهی مرحله نهایی شد. در این مرحله ملی‌پوشان والیبال باید برابر لهستان و برزیل مسابقه بدهند و اگر بتوانند یک پیروزی به دست بیاورند کار راحتی در مرحله بعد خواهد داشت.


جدال ایران و لهستان


نخستین مسابقه شاگردان کولاکوویچ در این مرحله رویارویی با بلندقامتان لهستانی است. تیم لهستان امسال در لیگ ملت‌های والیبال با ترکیب کامل ظاهر نشد و در هفته سوم لیگ ملت‌ها که به میزبانی ارومیه برگزار شد، با نتیجه سه بر دو مقابل ایران شکست خورد.


در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها، جدال ایران مقابل لهستان حساسیت‌ زیادی داشت چراکه کوبیاک کاپیتان این تیم اظهارات گستاخانه‌ای علیه ایران مطرح کرده بود. البته در این مرحله بازهم کوبیاک دست بردار نبود و چند روز گذشته باز هم اظهارات منفی علیه ایران بر زبان آورد.


تیم والیبال لهستان یکی از پرافتخارترین تیم‌های والیبال دنیاست، این تیم یک مدال طلای المپیک، سه مدال طلا و یک نقره در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان، در رقابت‌های جام جهانی دو مدال نقره، در لیگ جهانی یک طلا و یک برنز و همچنین در مسابقات قهرمانی اروپا یک طلا، پنج نقره و دو برنز در کارنامه خود دارد.


این بازی برای ایران از حساسیت بالایی برخوردار است و به‌زعم خیلی از کارشناسان والیبال، ایران فرصت اشتباه ندارد چراکه برزیل با ترکیب کامل در این مسابقات حاضر می‌شود و حضور در این مرحله و در نهایت کسب سکوی لیگ ملت‌ها برای همه تیم‌ها ارزشمند است.


بازی ایران مقابل لهستان، بامداد جمعه ساعت 2:30 دقیقه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته