دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1398 - 18:47
عطایی:

برای کسب بهترین نتیجه والیبال ایران تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: تا به حال، والیبال ایران در مسابقات جوانان جهان، فقط یک مدال برنز کسب کرده است و امسال سعی می‌کنیم نتایج بهتری از گذشته بگیریم.
کد خبر : 403904

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان ایران درباره آخرین وضعیت تیم ایران گفت: مرحله آخر اردوی تیم جوانان را پشت سر می‌گذاریم. طی روزهای آینده برای مسابقات جوانان جهان در بحرین عازم خواهیم شد. تیم، اردوهای خوبی را سپری کرد و در مراحل مختلف، بازیکنان مختلف ما از تیم‌های نوجونان و بزرگسالان به ما اضافه شدند و توانستیم به جمع‌بندی خوبی برسیم.


سرمربی تیم جوانان پسر ایران در ادامه تصریح کرد: تیم وضعیت خوبی دارد و با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته با سرمربی و سرپرست تیم ملی بزرگسالان، مقرر شد دو بازیکن، یعنی یلی و حضرت‌پور بعد از مسابقات لیگ جهانی به ما در بحرین ملحق شوند تا با تمام قوا در این مسابقات شرکت کنیم.


عطایی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: در مسابقات جوانان جهان در کل تاریخ والیبال ایران تنها یک مدال برنز کسب کردیم و امسال سعی می‌کنیم نتایج بهتری از گذشته کسب کنیم. با حمایت‌هایی که انجام گرفته و نیروهایی که در اختیار داریم؛ تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه‌ والیبال ایران را کسب کنیم و باعث سربلندی جامعه والیبال ایران شویم.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته