دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1398 - 16:22
سلطانی‌فر:

سرانه ورزشی شهرستان پارس‌آباد افزایش یافت

وزیر ورزش و جوانان گفت: با افتتاح و عملیات اجرایی چند پروژه ورزشی در پارس‌آباد، سرانه ورزشی این شهرستان از متوسط کشوری بیشتر شد.
کد خبر : 399876
rrrr.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل، مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز در مراسم افتتاح چند پروژه ورزشی و عملیات اجرایی سالن 3 هزار نفری پارس‌آباد با اشاره به رشد و توسعه بسترهای ورزش قهرمانی در استان اردبیل و پارس‌آباد اظهار کرد: با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی سرانه ورزشی شهرستان پارس‌آباد افزایش یافت.


وی با اشاره به برگزاری هفته چهارم والیبال لیگ ملت‌های جهان در اردبیل افزود: استان اردبیل امروز شاهد برگزاری یکی از مهم‌‌ترین رویدادهای بین‌المللی ورزشی است که روز نخست این مسابقات در میان شور و شادی مردم اردبیل به شکل بسیار مطلوب و عالی برگزار شد.


وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: همان‌طور که در گذشته خبرهای بسیار خوبی از ورزش استان اردبیل و پارس‌آباد داشتیم با وجود جوانان مستعد در آینده هم شاهد خبرهای خوبی از ورزش این استان خواهیم بود.


سلطانی‌فر با اشاره به وضعیت اشتغال قهرمانان ورزشی تشریح کرد: براساس مصوبه دولت، دستگاه‌های اجرایی باید متناسب با نیاز خود از قهرمانان ورزشی استفاده کنند و براساس این مصوبه باید به‌ترتیب قهرمانان ورزشی به دستگاه‌هایی اجرایی معرفی و فرایند جذب آنان انجام شود.


به گزارش آنا در سفر چندساعته وزیر ورزش و جوانان به پارس‌آباد، علاوه بر کلنگ‌زنی سالن ورزشی این شهرستان، پروژه‌های خوابگاه ورزشکاران، سالن تخصصی جانبازان و معلولان، سالن تخصصی ووشو، سالن تخصص تنیس روی میز، سالن شهدا، زمین چمن طبیعی و تالار وزنه‌برداری افتتاح شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته