دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1398 - 00:50
قنبری به آنا خبر داد:

پذیرش بدون آزمون در مقطع کاردانی پیوسته آموزشکده سمای زنجان

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: پذیرش بدون آزمون در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاداسلامی و آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای زنجان آغاز شد.
کد خبر : 403773
IMG_20190618_071411_214.jpg

عباس قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در زنجان با توجه به آغاز پذیرش بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای زنجان اظهار کرد: پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته نیمسال اول 99-98 دانشگاه آزاداسلامی و آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان آغاز شد. 


وی خطاب به متقاضیان تحصیل در رشته‌های مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پذیرش دانشجو در تمام رشته‌های این مقطع در دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود؛ بنابراین تمام افراد واجد شراط می‌توانند تا چهارشنبه ۶ شهریور 98 با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی https://azmoon.iau.ac.ir با دریافت دفترچه راهنما و کسب آگاهی‌های کامل در مورد شرایط ثبت نام و انتخاب رشته برای خرید کارت اعتباری و ثبت نام خود اقدام کنند.  


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان اینکه  نتایج این دوره، نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد، افزود: با بسترهای ایجادشده در مرکز آموزشی و فرهنگی سمای زنجان، خانواده‌ها با فکری آسوده و اطلاع از کیفیت مناسب علمی، آموزشی و پژوهشی از پیش دبستانی تا دانشگاه  می‌توانند فرزندان خود را به سوی علم هدایت کنند.


سرپرست سمای زنجان یادآور شد: مرکز آموزشی و فرهنگی سمای زنجان از سال 1372 مشغول به تربیت نوآموزان، دانش‌آموزان و دانشجویان بوده و تنها مجری کاردانی پیوسته در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته