دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1398 - 10:31
فیروزفر خبر داد:

اهدای سومین محموله کمک‌های سمای دانشگاه آزاد زنجان به سیل‌زدگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: سومین محموله کمک‌های غیرنقدی مجموعه مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
کد خبر : 381448
photo_2019-05-14_10-56-40.jpg

علیرضا فیروزفر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان از ارسال سومین محموله کمک‌های غیرنقدی مجموعه مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به مناطق سیل‌زده خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای بحران سیل در مناطقی از کشور کمک‌های نوع‌دوستانه دانشگاهیان استان زنجان به هموطنان سیل‌زده ارسال شده است.


وی افزود: یک محموله کمک‌های غیرنقدی به استان گلستان ارسال و در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گرفت و محموله دوم کمک‌های غیرنقدی نیز به استان لرستان فرستاده شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ادامه داد: یک گروه جهادی در قالب 15 نفر اواسط فروردین  سال جاری به همراه تجهیزات لازم برای کمک به سیل‌زدگان لرستان عازم شهرستان پلدختر و به مدت یک هفته مشغول کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان بودند. 


فیروزفر تصریح کرد: در این مدت دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان حدود 450 میلیون ریال به‌صورت نقدی در قالب هدایای نقدی و کسر از حقوق کارکنان و استادان به‌صورت داوطلبانه به هموطنان سیل‌زده کمک کرده‌اند. 


وی گفت: مجموعه مدارس سمای زنجان نیز به مردم مناطق سیل‌زده کشور با کمک نقدی در حدود 40 میلیون ریال یاری دادند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته