دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1398 - 16:42
صدراعظم نوری در گفتگو با آنا:

نتایج مطالعات طرح جامع مدیریت پسماند به‌زودی اعلام شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: امیدواریم نتایج مطالعات طرح جامع مدیریت پسماند به‌زودی اعلام شود تا بتوان راهکارهای مؤثری در این راستا اتخاذ شود.
کد خبر : 403728

زهرا صدراعظم نوری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با جلسات مشترک کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با معاونت خدمات شهری شهرداری تهران اظهار کرد: در این جلسات که با حضور مدیران و شرکت‌های زیرمجموعه معاونت خدمات شهری برگزار می‌شود فعالیت‌‌ها و اقدامات حوزه پسماند در شهر تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.


وی با بیان این‌که هدف از برگزاری این جلسات با خدمات شهری به این خاطر است که تا چه اندازه فعالیت‌های مدیریت پسماند و حوزه خدمات شهری در راستای سیاست‌های شورای اسلامی شهر است، گفت: چهار سامانه در حوزه‌های توزین، پیمانکاران، قراردادها و کارگران تهیه شده که معاونت خدمات شهری موظف است اطلاعات را در آن بارگذاری کند و فعالیت‌های این حوزه را به‌صورت شفاف منعکس کند.


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: سامانه توزین و پیمانکاران مدت‌ها است که فعال شده ولی سامانه کارگران همچنان فعال نیست و اطلاعات برخی از مناطق در آن وارد نشده است که تکمیل آن باعث شفافیت و ارتقای کیفیت کار در این حوزه می‌شود.


صدراعظم نوری اذعان کرد: در کنار تکمیل این سامانه‌ها باید حوزه مدیریت پسماند اقدامات مؤثری را در راستای فرهنگ‌سازی برای تولید زباله کمتر، تفکیک از مبداء و تفکیک زباله خشک و تر انجام دهد.


عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: امیدواریم نتایج مطالعات طرح جامع مدیریت پسماند نیز به‌زودی اعلام شود تا راهکارهای اصولی برای اجرای مؤثرتر مدیریت پسماند اتخاذ شود.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته