دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1398 - 15:47

ویزای کار استرالیا به‌معنای اشتغال نیست

ویزای کاری که استرالیا بعد از فارغ‌التحصیلی به دانشجویان بین‌المللی می‌‌دهد، به معنای اشتغال نیست.
کد خبر : 403704
istock-work_visa.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از تایمز هایر اجوکیشن، بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که دانشجویان بین‌المللی نمی‌توانند با ویزای کار استرالیا مشغول به کار شوند. درواقع فارغ‌التحصیلان بین‌المللی نمی‌توانند از ویزای کار برای پیدا کردن شغل استفاده کنند، بلکه از آن برای گرفتن اقامت بهره می‌برند.


دانشجویان بین‌المللی در استرالیا برای مشغول شدن به کار به اقامت نیاز دارند. بسیاری از فارغ‌التحصیلان خارجی ویزای کار استرالیا را راهی برای گرفتن اقامت و مهاجرت می‌دانند.


دانشجویان بین‌المللی از ویزای کاری به‌عنوان وسیله‌ای برای گرفتن اقامت دائم استفاده می‌کنند. در حالی که ویزای کار موقت هیچ مزیتی برای اشتغال دانشجویان بین‌المللی ندارد اما اقامت دائم می‌تواند راهی برای دسترسی آنها به بازار کار استرالیا فراهم کند.


ویزای کار موقت راهی برای طولانی کردن اقامت در استرالیا، دستیابی به شبکه ارتباطی قوی، کسب تجربه کاری، بهبود مهارت‌های زبانی و سرمایه‌گذاری در استرالیا محسوب می‌شود.


کارفرمایان استرالیایی درکی از ویزای کار موقت ندارند. بسیاری از آنها معتقدند که افراد دارای اقامت دائم مهارت زبانی بهتر و دانش محلی بالاتری دارند.


به نظر می‌رسد تنها مزیت ویزای کار موقت استرالیا این است که زمان اقامت دانشجویان بین‌المللی را افزایش می‌دهد.


انتهای پیام/4115/4021/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: استرالیا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته