دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1398 - 15:56
یک مسئول میراث فرهنگی:

مجتمع گردشگری «دانال دنا» در یاسوج افتتاح شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهکیلویه و بویراحمد از افتتاح مجتمع گردشگری «دانال دنا» در یاسوج خبر داد.
کد خبر : 403697
779ab255-76f1-48c5-aa39-40d44ba0a984.jpg

محمود باقری در گفتگو با خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره بازدید رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور از استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: علی‌اصغر مونسان در سفر یک روزه به استان، از مکان‌های گردشگری یاسوج بازدید و در جریان روند پروژه‌های میراث فرهنگی قرار گرفت.


وی افزود: مونسان مجتمع گردشگری «دانال دنا» را افتتاح  و از پارک آبی یاسوج و هتل چهار ستاره در این شهر که در حال احداث است بازدید کرد؛ بازدید از جشنواره عشایر در شهرکرد و همین‌طور بوم‌گردی استان از دیگر برنامه‌های مونسان بود.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهکیلویه و بویراحمد ادامه داد: مونسان ضمن بازدید از موزه یاسوج که 90 درصد مراحل ساخت آن تکمیل شده است، قول داد تا با اختصاص اعتبار لازم زمینه آماده‌سازی این پروژه به‌طور کامل فراهم شود.


باقری بیان کرد: رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی همچنین قول داد که از سرمایه گذاران گردشگری حمایت کند و تسهیلات ویژه‌ای به این افراد بدهد. از آنجا که یکی از مشکلات ما خطوط ریلی در استان است از مونسان خواستیم تا این موضوع را در دولت مطرح کند تا مشکلات ریلی یاسوج حل شود.


انتهای پیام/4046/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته